Compania românească Verla, specializată în distribuţia de materiale pentru industria publicitară, şi francezii de la Antalis au informat, luni, că au renunţat la tranzacţia anunţată în luna iulie a acestui an.
În septembrie, Consiliul Concurenţei a anunţat că a autorizat operaţiunea prin care Antalis urmează să preia Verla.
”După mai multe luni de negocieri privind o posibilă tranzacţie, managementul Verla şi cel al grupului Antalis au decis, de comun acord, să renunţe la tranzacţie şi să continue colaborarea ca parteneri externi, în deplin respect pentru principiile economiei de piaţă şi ale concurenţei loiale”, se arată în comunicat.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Decizia a fost luată la finalul lunii octombrie, a anunţat acţionarul majoritar al Verla, Viorel Verzea.
”La finalul lunii octombrie, din cauza diferenţei de viziune privind strategia de dezvoltare în viitor dar şi a politicii de personal, am decis să nu mergem mai departe cu această tranzacţie. Ne vom consolida afacerile şi ne vom extinde gama de produse din portofoliu. Verla rămâne o afacere de familie, experienţa acestei negocieri fiind una extrem de importantă pentru viitor” a declarat Viorel Verzea.
Verla este unul dintre cei mai vechi distribuitori de materiale destinate industriei publicitare din România, fiind fondată în 1994, la Cluj Napoca. Compania furnizează pentru industria de publicitate din România materiale importate din Belgia, Spania, Marea Britanie, Polonia, Japonia. Germania, Coreea sau China şi este în discuţii cu furnizori din Statele Unite ale Americii.
La nivel naţional, compania are 65 de angajaţi şi operează două depozite, unul in Cluj şi altul în Bucureşti, şi mai multe magazine de decoraţiuni interioare care operează sub brandul Verla Decor şi Studio Print.
Pe parcursul acestui an, compania s-a aflat timp de mai multe luni în negocieri privind o posibilă tranzacţie cu compania franceză Antalis, un jucător important la nivel european, prezent de mai mulţi ani şi pe piaţa din România.
Verla estimează ca va încheia exerciţiul financiar al anului în curs cu o cifră de afaceri de 9 milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de anul anterior, păstrând marja de profitabilitate de 5%.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.