Compania de marketing direct Mediapost Hit Mail a extins, în luna martie a acestui an, depozitul din România din localitatea Dragomireşti, la 12.000 de metri pătraţi, şi a deschis un nou spaţiu logistic în Bulgaria, cu investiţii de 600.000 de euro, a anunţat marţi compania.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

“Mediapost Hit Mail, companie ce oferă servicii de marketing relaţional încă din 1997, anunţă extinderea suprafeţei depozitului din localitatea Dragomireşti şi deschiderea unui nou spaţiu logistic în Bulgaria. Ambele platforme logistice totalizează aproape 14.000 mp şi pot stoca împreună 11.500 de paleţi”, a anunţat compania. 

Depozitul din România, amplasat în parcul logistic WDP din localitatea Dragomireşti, a fost inaugurat în 2019 şi a fost extins în martie, anul curent, la o suprafaţă de 12.000 mp. 

Evenimente

14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro - Orașul meu - Acasă și la birou

“Spaţiul din Bulgaria, gestionat de filiala locală Metrica, achiziţionată în 2015, este amplasat în Bojurishte, la o distanţă de 15 km de centrul capitalei, Sofia, se întinde pe 1.900 mp şi face parte din proiectul Logistic Park Bulgaria. Mediapost Hit Mail a investit în total 600.000 de euro în echiparea şi amenajarea celor două depozite”, a anunţat compania.

Compania are 130 de angajaţi în depozitul de la Dragomireşti şi 10 în cel de la Bojurishte. 

„Am ales să extindem centrul din România şi să adăugăm unul nou în Bulgaria, deoarece fluxurile logistice de e-commerce şi cele de logistică promoţională din ambele spaţii geografice sunt foarte centralizate, astfel că este important să asigurăm capacitate în hub-urile centrale, respectiv Bucureşti şi Sofia. În funcţie de trend, avem în vedere extinderi de capacitate, probabil în fiecare an dacă acesta va fi ascendent”, a declarat directorul general al Mediapost Hit Mail, Marian Şeitan. 

“Pandemia a influenţat în mod considerabil comerţul online, generând o explozie de comenzi şi implicit crescând cererea de servicii complete de coletare şi depozitare”, sunt de părere reprezentanţii companiei. 

Potrivit Asociaţiei Bulgare de E-commerce, E-commerce-ul B2C din Bulgaria a crescut în 2020 cu 8,8% faţă de anul precedent. În conformitate cu Institutul Naţional de Statistică, în România, comerţul cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin internet au crescut în 2020 cu un procent de 39,7% faţă de 2019, an în care creşterea faţă de anul precedent fusese de doar 6,8%. 

Mediapost Hit Mail oferă servicii de logistică pentru e-commerce, cele mai importante fiind: coletarea comenzilor („pick and pack”), depozitarea mărfurilor dar şi servicii adiţionale precum gestionarea retururilor, diverse manipulări, sortări şi etichetări. Înfiinţată în 1997, compania Mediapost Hit Mail este din 2009 parte a grupului francez La Poste (Poşta Franceză), cu o cifră de afaceri de peste 31 miliarde de euro în 2020. Mediapost Hit Mail este una dintre cele mai mari companii de profil din România şi Bulgaria, cu o cifră de afaceri de peste 36 miloane de euro (2020) şi peste 700 de angajaţi în cele două ţări.

 
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.