Producătorul de pastă de dinţi Colgate-Palmolive şi-a îmbunătăţit previziunile privind profitul anual şi vânzările organice, după ce a depăşit estimările pentru trimestrul doi privind cererea pentru produsele sale la preţuri ridicate, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

DE CE ESTE IMPORTANT

Vânzările organice din segmentul din America Latină - o regiune majoră generatoare de venituri - au crescut cu 18,8% în trimestrul doi, comparativ cu o creştere de 16% cu un an mai devreme.

Evenimente

24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a Parteneri: ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast, ACUE
30 septembrie - Eveniment Profit.ro E-Commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a - Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed, eMAG
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-a. Parteneri: ACUE, Electrica Furnizare, Raiffeisen Bank, Transgaz
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris

Investiţiile sporite în publicitate au ajutat, de asemenea, compania să contracareze concurenţa în creştere din partea brandurilor private la preţuri mai mici.

CONTEXT

Companii de bunuri de larg consum, precum Colgate-Palmolive şi Kimberly-Clark, au raportat o creştere a volumelor de vânzări la cererea constantă, în ciuda creşterilor consecutive ale preţurilor.

Preţurile mai mari ale produselor au ajutat, de asemenea, Colgate-Palmolive să contracareze creşterea costurilor materiilor prime şi ambalajelor, extinzându-şi marjele de profit brut cu 2,80 puncte procentuale, până la 60,6%.

”Nivelurile puternice ale investiţiilor ar trebui să continue în restul anului, deoarece ne concentrăm pe dezvoltarea sănătăţii mărcii şi pe extinderea capabilităţilor necesare pentru a stimula creşterea atât pe termen scurt, cât şi pe termen lung”, a declarat CEO-ul Noel Wallace.

Colgate-Palmolive se aşteaptă la o creştere anuală a profitului între 8% şi 11%, în comparaţie cu previziunile anterioare privind o creştere procentuale ridicată de o singură cifră.

Creşterea organică a vânzărilor pe întregul an este proiectată să fie între 6% şi 8%, în creştere faţă de aşteptările anterioare de 5% până la 7%.

Preţurile produselor Colgate-Palmolive au crescut cu 4,2% în al doilea trimestru. Volumele sale organice au urcat cu 4,7%, după ce au scăzut cu 3% în acelaşi trimestru din anul precedent.

Compania a înregistrat un profit ajustat trimestrial de 91 de cenţi pe acţiune, în comparaţie cu estimarea medie a analiştilor de 87 de cenţi, potrivit datelor LSEG.

Vânzările nete ale companiei, de 5,06 miliarde de dolari, au depăşit estimarea de 5,01 miliarde de dolari.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.