Clienţii McDonald’s reacţionează la preţurile mai mari, pe unele pieţe, şi includ mai puţine produse din meniu în comenzile lor, a declarat marţi CEO-ul Chris Kempczinski, relatează CNBC.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Acţiunile McDonald’s au scăzut uşor marţi, dar a crescut cu aproximativ 10% în acest an.

Comentariile lui Kempczinski vin pe măsură ce companiile care oferă produse consumatorilor raportează reacţii mixte la preţurile mai mari din primul trimestru.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

De exemplu, Coca-Cola a văzut o reacţie slabă a cererii faţă de preţurile mai mari, în timp ce a continuat să majoreze preţurile băuturilor sale.

Rivalul PepsiCo , pe de altă parte, a declarat în februarie că nu va mai creşte preţurile, dar a raportat o scădere cu 2% a volumului în primul trimestru, care exclude modificările de preţ sau de valută.

De aproximativ un an, companiile au mărit preţurile pentru a atenua inflaţia, în special după ce invazia Rusiei în Ucraina a dus la creşterea preţurilor mărfurilor.

Dar obiceiurile de cheltuieli ale consumatorilor se schimbă chiar dacă inflaţia încetineşte.

Directorul general al Coca-Cola, James Quincey, a declarat luni, în cadrul conferinţei telefonice a companiei, că inflaţia şi ratele ipotecare mai mari sunt preocuparea principală pentru mulţi consumatori, în ciuda şomajului scăzut şi a îmbunătăţirilor preţurilor gazelor.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.