CEC Bank a anunţat joi că lansează procesul de contractare online, la distanţă a serviciilor bancare, prin lansarea pachetului ”Bun venit”, astfel că un client îşi poate deschide conturi 100% online la bancă, din ţară sau din străinătate.
Pachetul „Bun venit” include un cont curent, emiterea unui card de debit şi acces la Mobile Banking.
Contul curent şi accesul la Mobile Banking se activează instant, după finalizarea procesului de înregistrare online, iar cardul se emite si se trimite prin poştă la adresa indicată.
”Extinderea serviciilor şi a bazei de clienţi inclusiv prin atragerea de clienţi la distanţă, din România şi din diaspora este parte din planul de afaceri al CEC Bank, agreat cu Comisia Europeană în procesul de aprobare a majorării de capital, în condiţii de piaţă. Deschiderea conturilor de la distanţă, 100% online, fără deplasări la ghişeele băncii şi fără hârtii este parte din soluţia pe care o oferim celor pentru care timpul este o resursă preţioasă”, a declarat Bogdan Neacşu, preşedinte director general al CEC Bank.
Pentru deschiderea 100% online a contului se accesează pagina dedicată de pe site-ul băncii şi se parcurge fluxul pentru activarea serviciilor.
Sunt necesare cartea de identitate românească, un telefon mobil sau un calculator cu camera video şi cu acces la Internet.
Serviciile bancare pot fi accesate atât de clienţii din România, cât şi de cei din diaspora.
”Pentru deschiderea de conturi de la distanţă, CEC Bank se bazează atât pe algoritmi de inteligenţă artificială pentru recunoaşterea actelor de identitate cât şi pentru recunoaştere facială, dar şi pe o verificare personală, realizată de către angajaţi ai băncii, în cadrul unui scurt apel video. Lansarea serviciilor bancare de la distanţă a presupus dezvoltarea platformei IT necesare folosind atât resurse interne, cât şi servicii specializate din surse externe, precum soluţiile pentru recunoaşterea datelor şi pentru recunoaştere facială”, informează banca.
De asemenea, pentru serviciile de inrolare online, CEC Bank a colaborat cu un start-up românesc, FintechOS.
Comisioanele de administrare sunt zero pentru clienţii care au un rulaj lunar de peste 700 de lei, altfel aplicându-se un comision de 5,9 lei/lună.
Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent peste 2 milioane de clienţi, cea mai extinsă reţea naţională, cu peste 1.000 de sucursale şi unităţi teritoriale şi active de 29,3 miliarde lei, la sfârşitul anului 2018.
Statul român, prin Ministerul Finanţelor Publice, este unicul acţionar al CEC Bank, iar în luna noiembrie 2019, în urma acordului Comisiei Europene, capitalul băncii a fost majorat cu 940 milioane lei.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.