Cifra de afaceri a Grupului eMAG, prezent în România, Bulgaria, Ungaria şi Grecia, în anul 2023 a fost 10,2 miliarde de lei, cu 11% mai mare decât în anul precedent. eMAG România a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri 5,979 miliarde lei, în creştere cu 11% faţă de anul precedent.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Grupul eMAG a anunţat astăzi bilanţul pentru planul de investiţii de 3,2 miliarde de lei pe trei ani, lansat în 2021. La capătul celor trei ani marcaţi de investiţii în logistică de ecommerce, tehnologie şi antreprenoriat, Grupul eMAG şi-a consolidat prezenţa în Europa de Sud-Est, în România, Bulgaria, Ungaria şi Grecia, prin servicii care simplifică vieţile oamenilor, deschizând verticale noi de business şi extinzând gama de produse. Datorită acestor investiţii, în anul fiscal încheiat în luna martie, clienţii au efectuat de 2,6 ori mai multe faţă de acum patru ani, înaintea demarării planului de investiţii”, anunţă grupul.

La nivelul anului 2023, eMAG România a înregistrat o cifră de afaceri 5,979 miliarde lei, în creştere cu 11% faţă de anul precedent. Dante International SA, compania care cuprinde eMAG România, Fashion Days România şi realizează vânzări pentru eMAG Bulgaria şi eMAG Ungaria, a înregistrat o cifră de afaceri de 7,824 miliarde de lei, în creştere cu 8,3% faţă de 2022.

Evenimente

27 iunie - Maraton Profit News TV - Maraton Made in Romania (ediția a II-a)
30 iulie - Maraton Profit News TV - Inteligența Artificială în Economie

„Investiţiile din ultimii trei ani reprezintă fundaţia care ne permite azi să oferim clienţilor aproape orice au nevoie, de la produse pentru rutina zilnică la mâncare sau îmbrăcăminte, prin servicii care îi ajută să economisească timp şi bani. Tehnologia pe care am dezvoltat-o ne permite să le oferim metode de plată flexibilă in check-out din MyWallet, astfel încât pot cumpăra produsele dorite atunci când au nevoie de ele, la preţuri bune. Prin tot ceea ce oferă azi, comerţul online este mai relevant ca niciodată, oferind acces rapid şi sigur la produse şi servicii diverse, adaptate nevoilor şi preferinţelor clienţilor, astfel că îşi va continua creşterea accelerată şi în următoarea perioadă”, a spus Tudor Manea, Group CEO eMAG.

În acest an fiscal, Grupul eMAG are în vedere investiţii de aproximativ 900 milioane de lei în extinderea companiilor din grup în regiune, în diversificarea serviciilor de plată flexibilă, în AI şi tehnologie pentru a personaliza experienţa clienţilor şi a sellerilor, precum şi în infrastructură logistică şi extinderea gamei pentru companiile din Grup.

eMAG a lansat recent Genius în Bulgaria şi Ungaria, la aproape patru ani de la lansarea din România. În mai puţin de două luni, Genius a atras 100.000 de utilizatori în Bulgaria, iar în Ungaria 50.000, în mai puţin de o lună. Lansarea internaţională vine la scurt timp după exinderea în 300 de noi localităţi în România. În România, serviciul este disponibil în patru aplicaţii de shopping: eMAG, Tazz, Fashion Days şi Freshful, iar în Bulgaria şi Ungaria în două aplicaţii: eMAG şi Fashion Days.

Lansarea Genius pentru clienţii eMAG din Bulgaria şi Ungaria se bazează pe extinderea accelerată a punctelor de livrare de proximitate, dezvoltată de compania de curierat Sameday. Astfel 8.500 de puncte de livrare în proximitate vor fi disponibile până la finalul acestui an în România, Ungaria şi Bulgaria, faţă de cele 5.000 la începutul anului 2024.

În ultimii trei ani, numărul sellerilor activi pe platformă s-a dublat, ajungând la 56.000. De asemenea numărul comercianţilor români care exportă prin eMAG Marketplace in Ungaria şi Bulgaria s-a dublat la peste 12.000 în ultimul an, iar volumul ofertelor pe care le pun la dispoziţie pe platforma eMAG se ridică la 22,3 milioane, mai mult decât dublu faţă de anul precedent.

Înfiinţată în 2001, eMAG este un jucător al pieţei de comerţ online care s-a dezvoltat în România, Ungaria şi Bulgaria.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.