Compania care administrează reţeaua de căi ferate din România, CFR SA, a anunţat miercuri că circulaţia feroviară între Sighişoara şi Daneş se va desfăşura pe firul II modernizat al variantei de traseu nou-construită pe intervalul de staţii Sighişoara – Aţel.
Tronsonul cuprinde patru poduri feroviare, printre care podul în formă de arc peste râul Târnava Mare, 2 tuneluri - Sighişoara şi Daneş, 2 podeţe şi pasajul superior peste DN 13.
Lucrările vor permite atingerea vitezei maxime de circulaţie de 160 km/h pe o lungime mai mare, potrivit CFR SA.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
”Lucrările de modernizare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare pe noua variantă de traseu dintre Sighişoara şi Daneş, pe care au fost construite trei lucrări de artă importante - Podul în formă de Arc peste râul Târnava Mare, în lungime de 134,6 m, Tunelul Sighişoara, în lungime de 401 m şi Tunelul Daneş, în lungime de 969 m, cel mai lung tunel de cale ferată construit în România după 1989 - vor permite atingerea vitezei maxime de circulaţie de 160 km/h pe o lungime cât mai mare a traseului Sighişoara – Aţel”, se arată în comunicat.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.