Companiile Uniqa Asigurări şi Uniqa Asigurări de viaţă au anunţat, luni, că au înregistrat în primul semestru un profit cumulat de 1,71 milioane de euro în România şi, în total, au încheiat prima parte a anului cu prime brute subscrise situate la nivelul de 48,6 milioane de euro.
”În total, cele două companii Uniqa au încheiat primul semestru al anului 2019 cu prime brute subscrise situate la nivelul de 48,6 milioane de euro. Principalii contributori au fost segmentele profitabile ale portofoliului de asigurări, care au generat astfel o creştere de aproape 10% faţă de rezultatele din acelaşi interval al anului trecut, companiile înregistrând profit cumulat situat la nivelul de 1,71 milioane de euro”, arată comunicatul.
Uniqa Asigurări a raportat în primul semestru al anului 2019 o creştere de 21% pe segmentul de asigurări non-auto comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior, înregistrând prime brute subscrise în valoare de 16,2 milioane de euro, conform IFRS.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Uniqa Asigurări de viaţă a încheiat primele şase luni ale anului cu un avans peste 20% al vânzărilor de produse tradiţionale, în timp ce vânzările pe segmentul de asigurări cu prima unică s-au situat la acelaşi nivel cu cel din perioada similară a anului anterior, înregistrând prime brute subscrise în valoare totală de 9,2 milioane de euro, conform IFRS.
Pe segmentul auto, volumul vânzărilor s-a situat cu 13 puncte procentuale sub cel înregistrat în primul semestru al anului anterior.
“Primele şase luni din 2019 indică rezultate care ne dau încrederea că suntem pe drumul cel bun în ceea ce priveşte dezvoltarea sănătoasă şi durabilă a companiei. Am menţinut ritmul de creştere cu care am luat startul în acest an şi am continuat să înregistrăm rezultate solide pe segmentele profitabile de asigurări”, a declarat Franz Weiler, CEO Uniqa Asigurări.
La rândul lor, reprezentanţii Uniqa Asigurări de viaţă spun că asigurările de viaţă reprezintă un motor important de creştere pentru brand în România.
”Am încheiat primul semestru din 2019 cu rezultate solide, care ne pregătesc pentru o etapa importantă în evoluţia companiei. În curând, lansăm un nou concept pentru asigurările de viaţă”, a precizat Valentin Coroiu, CEO Uniqa Asigurări de viaţă.
De asemenea, în primul semestru al anului, Uniqa anunţă că a facut paşi în direcţia dezvoltării soluţiior de tip “end to end”.
În ceea ce priveşte evoluţia reclamaţiilor, în primele şase luni ale anului, Uniqa Asigurări şi Uniqa Asigurări de viaţă au înregistrat un număr total de 149 de reclamaţii, similar cu cel înregistrat în aceeaşi perioadă a anului anterior.
Uniqa Insurance Group operează pe piaţa românească din 2008, oferind toate formele de asigurări de bunuri, de răspundere şi de persoane. În 2010, au început operaţiunile pe piaţa asigurărilor de viaţă, lansând compania Uniqa Asigurări de viaţă.
Uniqa Insurance Group, cu sediul central în Austria, este unul dintre cele mai mari grupuri de asigurari din Europa Centrala şi de Est. Cu aproximativ 40 de companii în 18 ţări şi 22.000 de angajaţi, Uniqa oferă servicii de asigurări pentru 9,6 milioane de clienţi. În Austria, Uniqa deţine o cotă de piaţă de 22%.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.