Burberry încearcă să recâştige interesul cumpărătorilor şi să îşi îmbunătăţească vânzările în scădere, concentrându-se pe designuri de patrimoniu şi piese de colecţie în cadrul unui plan strategic numit ”Burberry Forward”, dezvăluit joi, care a urcat acţiunile cu peste 18%, transmite CNBC.
Planul are scopul de a reconecta brandul cu esenţa sa originală şi de a adopta o abordare mai selectivă asupra produselor, punând accent pe paltoanele şi eşarfele iconice ale mărcii.
După anunţul restructurării, acţiunile Burberry au crescut cu peste 22% şi au închis cu un avans de peste 18%, marcând cea mai mare creştere zilnică înregistrată vreodată.
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro - Orașul meu - Acasă și la birou
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
CEO-ul Joshua Schulman, aflat la conducerea companiei din iulie, a subliniat necesitatea de a corecta rapid direcţia şi de a repoziţiona Burberry pentru o creştere profitabilă şi sustenabilă.
Planurile de relansare au fost prezentate în acelaşi timp cu rezultatele intermediare pe 2024, care au arătat o scădere de 20% a vânzărilor pentru al doilea trimestru consecutiv.
În timp ce sectorul de lux înregistrează o încetinire, Schulman consideră că Burberry poate reveni în prim-plan prin punerea accentului pe autenticitate şi designuri britanice de tradiţie.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.