Retailerul Carrefour România estimează o creştere a cifrei de afaceri cu 4-5% în acest an, de la 1,2 miliarde euro anul trecut, mizând pe deschiderea de noi unităţi, a declarat joi pentru News.ro Florin Căpăţână, director de dezvoltare durabilă şi relaţii instituţionale al companiei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Avem în vedere un plan de dezvoltare cu care dorim să mergem înainte, să dezvoltăm magazine în oraşe, în diferite formate, aşa cum am făcut şi până acum. Ne bazăm această creştere pe deschiderea de noi unităţi, dar şi pe proiectul de genul celui anunţat azi, precum şi pe dezvoltarea de produse noi”, a declarat joi pentru News.ro Florin Căpăţână, director de dezvoltare durabilă şi relaţii instituţionale al Carrefour România.

Acesta spune că nu poate face public numărul magazinelor ce urmează a fi deschise.

În ceea ce priveşte provocările cu care se confruntă compania, oficialul spune că aici ar intra schimbările din plan legislativ.

”Dorim o predictibilitate mai bună atât în zona legislativă, în zona financiară şi lucrurile acestea te provoacă cel mai mult. Pentru că nu ştii ce se va întâmpla peste cinci sau opt luni, şi atunci este greu înainte sau să îţi faci nişte planuri înainte”, a subliniat Florin Căpăţână.

În România, Grupul francez Carrefour deţine 318 magazine,  hipermarketuri şi supermarketuri, dar şi un magazin de comerţ online, Carrefour Online.

De asemenea, compania a anunţ joi că lansează Filiera Calităţii Carne de Mânzat, unde va comercializa produse ce provin de la două ferme de carne din judeţele Argeş şi Braşov, rasa Charolaise. Compania arată că la aceste ferme ”animalele cresc pe păşuni de munte, sunt hrănite 100% natural cu iarbă proaspătă, fân şi cereale”.

Compania preia astfel 100 de tone de carne de mânzat în acest an din ferme româneşti, cantitate ce reprezintă 20% din totalul cărnii de mânzat pe care Carrefour o comercializează.

”Filiera Calităţii Carne de Mânzat se alătură celorlalte 3 lansate de Carrefour în România, începând cu 2008, pentru porc, morcov şi cartofi, asigurând controlul calităţii produselor oferite”, anunţă compania.  

Carnea este tranşată şi ambalată într-un abator specializat aflat în Râmnicu Vâlcea, iar produsele astfel obţinute sunt livrate către hipermarketurile Carrefour din Bucureşti.

„Carrefour promovează produsele româneşti şi producătorii locali, dovada fiind ponderea substanţială pe care produsele autohtone o au în magazinele noastre. Spre exemplu, pe segmentul carne regăsim carne de pasăre 100% românească, carne de vită în proporţie de 90% din producţie locală şi aproximativ 60% carne de porc de la fermele din România. Prin lansarea celei de-a patra Filiere a Calităţii pentru carnea de mânzat Carrefour îşi continuă angajamentul de a oferi clienţilor produse româneşti proaspete şi gustoase, având garanţia calităţii prin monitorizarea atentă şi verificarea continuă a standardelor agreate cu partenerii”, spune Florin Căpăţână.

Afacerile din România ale Carrefour au fost în perioada ianuarie – martie de 486 milioane euro, potrivit raportului grupului. Carrefour Romania are peste 9.000 de salariaţi.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.