Carrefour a început de la 1 martie remodelările celor 86 de magazine Billa, cumpărate de la grupul Rewe, urmând ca primele zece magazine remodelate din România să fie inaugurate până la Paşte sub brandul Market, au anunţat, marţi reprezentanţii retailerului francez. Carrefour a inaugurat, marţi, în mall-ul Liberty Center din Bucureşti primului magazin Billa remodelat sub brandul Market.
“Termenul de remodelare rămâne până la finalul acestui an. În prima fază vom remodela 10 magazine. Pe parcursul acestui proces vom închide, pe rând, câte o serie de magazine pentru două săptămâni astfel încât să le remodelăm. Vom anunţa când vom închide şi vom deschide fiecare unitate în parte”, a declarat directorul general al Carrefour România, Jean Baptist Dernoncourt.
Carrefour a anunţat, în decembrie 2015, că a semnat un acord cu grupul Rewe pentru achiziţia Billa România, cu o reţea de 86 de supermarketuri la nivel naţional.
Primul magazine Billa deschis sub brandul Market a fost cel din centrul comercial Liberty Center, care a fost inaugurat pe data de 1 martie şi are o suprafaţă de peste 1.000 mp.
Odată cu preluarea magazinelor, grupul francez a preluat şi circa 3.000 angajaţii ai Billa, a precizat Carrefour.
În iunie 2016, Consiliul Concurenţei a autorizat concentrarea economică prin care Carrefour achiziţionează magazinele Billa, cu condiţia a retailerul francez să cesioneze trei supermarketuri active pe piaţa din Brăila şi să nu se implice în activităţile cesionate timp de 10 ani.
La începtul anului, Consiliul Concurenţei a aprobat tranzacţia prin care firma Zanfir SNC Focşani a cumpărat cele două magazine Carrefour Market în Brăila.
Legat de extinderea retailerului francez în România, directorul general al Carrefour România a precizat că ritmul de expansiune din acest an va fi fi similar cu cel din anii anteriori.
Carrefour a ajuns, la finalul anului 2016, la o reţea de 298 de magazine în România, a anunţat recent retailerul francez, într-o prezentare a rezultatelor pentru anul trecut.
Potrivit prezentării privind rezultatele aferente anului 2016, Carrefour a precizat că a ajuns, la finalul anului trecut, la o reţea de 298 de magazine în România, din care 32 de hipermarketuri, 213 supermarketuri şi 53 de magazine de proximitate. Astfel, reţeaua românească a retailerului francez a crescut în 2016 cu 3 hipermarketuri şi 103 supermarketuri.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.
Citește și...