Packeta România, platformă digitală globală pentru comerţul online, membră a Packeta Group, anunţă că a înregistrat afaceri de 21,7 milioane de euro în 2023, în creştere cu aproape 30% faţă de anul anterior. Cifra de afaceri realizată de Packeta România reprezintă 7% din totalul cifrei de afaceri, de peste 294 de milioane de euro, a Packeta Group, aferentă anului 2023.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Packeta România, platformă digitală globală pentru comerţul online, membră a Packeta Group, a înregistrat, în 2023, afaceri de 21,7 milioane de euro, în creştere cu aproape 30% faţă de anul anterior. Evoluţia a avut loc pe  fondul creşterii numărului de colete procesate, în contextul în care Packeta Romania reprezintă un hub regional ce deserveşte şi pieţe externe din regiune, precum Bulgaria, Grecia şi Turcia”, anunţă compania.

Cifra de afaceri realizată anul trecut de Packeta România reprezintă 7% din totalul cifrei de afaceri, de peste 294 de  milioane de euro, a Packeta Group, aferentă anului 2023.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

„Pentru anul 2023, am intermediat prin depozitele din România, cu suprafeţe cuprinse între 2.500 mp şi 3.000 mp, localizate în Bucureşti şi Oradea, un total de 7,5 milioane de colete. Estimăm un avans semnificativ pentru anul 2024, cu un volum prognozat de 30% creştere”, spune Alexandr Jeleascov, managing director la Packeta Romania, menţionând că, în 2024, Packeta România ia în considerare relocarea într-un spaţiu mai mare a depozitului din Oradea pentru a răspunde cerinţelor în continuă creştere ale pieţei.

2023 a adus o creştere şi a numărului de magazine online şi selleri parteneri, la peste 1.800, planurile Packeta România în această direcţie vizând o creştere de aproximativ 30% până la finalul anului.

„Cât priveşte reţeaua locală de puncte pick-up a Packeta în Romania, în prezent, vorbim de acoperire naţională - peste 1.000 de locaţii în 205 localităţi. Ne concentrăm atenţia pe eficienţă şi consolidare prin creşterea volumelor în reţeaua de puncte pick-up deja existentă. Până la finalul anului, ne propunem să extindem şi mai mult această reţea, îmbunătăţind accesibilitatea şi oferind opţiuni convenabile clienţilor noştri”, mai spune Alexandr Jeleascov.

Pentru anul acesta, obiectivele Packeta România includ parteneriate strategice cu platforme de comerţ online, magazine online mari, marketplace-uri şi companii logistice, pentru a asigura accesul la inovaţii şi menţinerea unui avantaj competitiv. De asemenea, compania urmăreşte adoptarea tehnologiilor verzi în cadrul depozitelor pentru creşterea eficienţei energetice şi sustenabilitate.

Packeta România este o platformă digitală globală pentru comerţul online, membră a Packeta Group, prezentă pe piaţa din România încă din 2017. Compania are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri şi magazine online prin multiple servicii de livrare, fără a impune clienţilor finali locul şi ora ridicării produselor. Are o reţea extinsă de peste 15.000 de puncte pick-up proprii în 4 ţări, inclusiv 6.200 de lockere Z-BOX şi peste 140.000 de puncte pick-up partenere în Europa.

În anul 2023, Packeta Group a transportat aproape 106 milioane de colete şi colaborează, în prezent, cu peste 49.000 de magazine online şi selleri. Magazinele online îşi pot expedia coletele nu numai la nivel naţional, ci şi la nivel internaţional, în toate cele 27 de ţări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, SUA, Elveţia, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Israel şi Turcia.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.