Agenţia de turism Paralela 45 ar putea fuziona cu o firmă de incoming de pe piaţă, a anunţat luni Alin Burcea, proprietarul companiei, care a precizat totodată că, pentru acest an estimează un rulaj în creştere cu 12-15%, de la 70 milioane euro anul trecut.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

"Probabil că vom fuziona cu o firmă de incoming de pe piaţă", a declarat luni Alin Burcea, la conferinţa de presă organizată cu ocazia împlinirii a 30 de ani de activitate a companiei, precizând că nu poate oferi acum mai multe detalii.

Altfel, acesta ia în calcul ca agenţia de turism să nu mai participe la ediţia de toamnă a Târgului de Turism organizat de Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT) la Romexpo.

Paralela 45 împlineşte 30 de ani de activitate în 2020 şi anunţă noi chartere spre Turcia şi Grecia şi peste 160 de circuite pe toate continentele.

"De la vacanţele organizate în anii ’90 pe litoral, la Istanbul, în China şi Grecia, portofoliul Paralela 45 a fost extins continuu şi cuprinde în acest an sute de programe de vacanţă. 1,8 milioane de turişti au călătorit în 30 de ani cu Paralela 45, care a ajuns la un rulaj de 70 milioane euro la finalul anului trecut şi estimează o creştere de 12-15% în acest an", adaugă el.

Compania va atinge 5 milioane euro vânzări din online în acest an, segment care reprezintă 7% din total.

Cumulat, în cei 30 de ani de activitate, compania a înregistrat vânzări de 1 miliard euro, estimează omul de afaceri.

Pentru acest an, Paralela 45 anunţă noi chartere spre Antalya cu plecări din Constanţa şi Satu Mare, bifând astfel 13 oraşe din care se zboară spre această destinaţie din Turcia, dar şi curse Cluj spre Bodrum, Kusadasi şi Marmaris, dar şi spre Tunisia.

În plus, compania lansează chartere spre Hurghada, Egipt, din Cluj-Napoca, Timişoara şi Iaşi. Alte zboruri noi în acest an sunt din Târgu Mureş şi Oradea spre Creta – Heraklion şi de la Bucureşti spre Mykonos.

De asemenea, ca noutăţi, în 2020, în portofoliul de circuite au fost incluse croaziere în insulele greceşti şi Turcia, Veneţia, China (Tibet şi Yangtze), Japonia şi Coreea de Sud, Namibia, Senegal, SUA (Miami), Alaska şi Yukon, Noua Zeelandă.

"Românii călătoresc peste tot. Fiecare destinaţia de vacanţă este testată de Paralela 45", a precizat Alin Burcea.

Acesta a relatat istoria agenţiei de turism deschisă în ianuarie 1990, când Alin Burcea şi Adrian Grigorescu, colegi şi ghizi la Întreprinderea de Turism, Hoteluri şi Restaurante, au decis să deschidă împreună o agenţie de turism. Trei luni mai târziu, Paralela 45, nume dat de un artist plastic, inaugura primul sediu în Bulevardul Regina Elisabeta, iar proprietarii erau surprinşi de avalanşa de turişti.

„Noi deschideam la ora opt, iar coada era deja formată în faţa agenţiei. Vindeam la vremea aceea vacanţe pe litoral, pe care le contractasem de la hotelierii pe care îi cunoscusem ca ghizi. Apoi am început să vindem vacanţe la munte şi în zona balneo. Invitam oamenii să ia loc şi era inedit pentru ei, care cumpăraseră până atunci stând în picioare, la un ghişeu”, povesteşte Alin Burcea, CEO Paralela 45.

Trei luni mai târziu, a fost organizată şi prima excursie în străinătate: Istanbul cu autocarul, iar prima destinaţie mai îndepărtată oferită turiştilor a fost China. Încă din primii ani, în portofoliul turoperatorului au intrat Grecia, Egipt, Antalya pentru vacanţele verii şi circuitele turistice.

“Am plecat la drum doi, eram opt la finalul anului 1990, iar acum suntem o echipă de peste 280”, precizează CEO Paralela 45.

Activitatea turoperatorului se desfăşoară acum prin reţeaua de 50 de agenţii proprii şi francize.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.