Vânzările retailerului Brico Dépôt România au crescut cu 7,8% în termeni comparabili şi cu 38% în ultimii 3 ani, ajungând la 285 milioane de lire sterline.
Grupul Kingfisher, din care face parte Brico Dépôt Romania, anunţă rezultatele financiare pentru aceeaşi perioadă, înregistrând vânzări de 13 miliarde lire sterline, cu 15,6% mai mari decât în ultimii 3 ani, în termeni comparabili.
„Anul trecut a fost unul neobişnuit, dar, în ciuda provocărilor pe care le-a adus, Brico a continuat să investească în a-şi încânta clienţii prin dezvoltarea gamelor noastre de produse şi servicii (interioare, bucătarii, baie, grădină), prin investiţii în dezvoltarea platformei noastre de vânzări online (bricodepot.ro), care a înregistrat vânzări mai mari cu 40%, precum şi prin investiţii în oameni. Numai în ultimul an am creat peste 150 de poziţii noi în organizaţie. Vom continua investiţia în oameni, consolidarea gamei de produse şi a ofertei de servicii din magazine şi din online, astfel încât să fim alături de clienţii care îşi doresc proiecte complete de amenajare a locuinţei şi a grădinii”, spune Adela Smeu, CEO Brico Dépôt România.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
De asemenea, Grupul Kingfisher a deschis primele 5 magazine Screwfix în Franţa şi şi-a planificat deschiderea a încă 25 de magazine în anul 2023-2024. e 82 de magazine Screwfix au fost deschise în Marea Britanie şi Irlanda şi alte 60 urmează în anul 2023-2024.
"Pe toate pieţele noastre, vânzările au rămas consistente atât în canalele DIY, cât şi în cele DIFM/comerţ, cu vânzări comparabile cu 15,6% mai mari decât nivelurile de dinaintea pandemiei. Vânzările noastre de comerţ electronic au crescut cu 146% în ultimii trei ani şi ne-am îmbunătăţit prezenţa online prin lansarea unor oferte de piaţă în Marea Britanie, Spania şi Portugalia, care au dovedit performanţe puternice. La nivelul întregului grup, ne consolidăm oferta pentru clienţii comerciali, bazându-ne pe succesul B&Q's TradePoint şi pe extinderea accelerată a Screwfix. Deşi este încă devreme pentru ambiţiile Screwfix în Franţa, suntem mulţumiţi de rezultatele primelor câteva luni de activitate şi planificăm deschiderea a încă 25 de magazine în acest an. De asemenea, ne bazăm pe poziţia noastră de lider în Polonia şi pe potenţialul atractiv al acestei pieţe prin deschiderea a încă şapte magazine Castorama în 2023”, spune Thierry Garnier, Chief Executive Officer în cadrul Kingfisher.
Kingfisher plc este o companie internaţională în domeniul îmbunătăţirii locuinţei, ce deţine aproximativ 1.572 de magazine în 8 ţări din Europa. Principalele branduri sub care operează Kingfisher sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt, Screwfix, Tradepoint si Koçtaş, având61.138 de angajaţi.
Brico Dépôt România este parte a grupului Kingfisher şi are 33 de magazine.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.