Oamenii fie au căutat, după pandemie, fie să facă sport, fie să îşi caute o nouă garderobă, deoarece s-au îngrăşat şi au avut nevoie să cumpere haine noi, a declarat pentru News.ro Brendon O'Reilly, managing director la Fashion House Group. Acesta precizează că majoritatea magazinelor din cele două outlet-uri ale grupului din Bucureşti oferă discount-uri de până la 50-60%, iar clienţii caută brand-uri şi lucruri de calitate.
"După pandemie, oamenii fie au căutat să facă sport, fie să îşi caute o nouă garderobă, deoarece s-au îngrăşat şi au avut nevoie să îşi caute haine noi. Şi au vrut să facă asta nu undeva în centrul oraşului, unde este aglomerat, ci în locuri mai retrase, unde să se simtă relaxaţi. Şi toate aceste aspecte le oferă segmentul de outlet. Clienţii noştri caută brand-uri şi calitate, iar magazinele au rămas cu multe produse în stoc şi au fost bucuroşi să facă reduceri. De aceea ne merge bine”, a spus Brendon O'Reilly, managing director la Fashion House Group.
Anul trecut, în plină pandemie, stocurile marilor branduri de modă au crescut, deoarece vânzările scăzuseră faţă de 2019, stocuri care au ajuns în outlet, la discount-uri serioase. Iar un outlet funcţionează pe principiul că trebuie ”să scape” de lucrurile rămase în stocul brandurilor, pe care le vinde într-o locaţie care nu concurează cu magazinele centrale.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
”Consumatorul în Europa Centrală este cam acelaşi, are aceleaşi caracteristici, dar brandurile sunt altfel consumate de către români faţă de alte naţionalităţi. Şi cantitatea de marfă achiziţionată creşte continuu, vorbesc de Tommy Hilfiger, Diesel, Guess, Calvin Klein, Gant, Lacoste”, a adăugat el.
El precizează că un client vrea ca produsul de îmbrăcăminte sau încălţăminte achiziţionat să fie de calitate şi se aşteaptă ca raportul calitate-preţ să fie avantajos.
”Românii şi europenii în general vor lucruri de calitate. Desigur, un produs Tommy Hilfiger pe care îl cumperi cu 50% reducere în outlet-ul din Militari nu este ieftin. Dar este vorba de calitate. Dacă plăteşti 50 sau 100 de euro pentru un lucru, vrei să dureze şi să te asiguri că e de calitate. Şi asta găseşti la Fashion House, brand-uri şi calitate. Şi nu cred că asta e diferit în Rusia, Ungaria, Bulgaria, cred că e la fel. Oamenii cumpără haine că vor să se simtă bine, să arate bine şi asta găsesc la brand-uri”, a spus acesta, precizând că vârsta medie a clienţilor de outlet este de 25-55 de ani.
În ceea ce priveşte preţurile, el spune că magazinele din outlet-urile Fashion House sunt obligate prin contract să vândă cu reduceri de minimum 30%, însă marea lor majoritate oferă discount-uri de 50-60%.
”Toate magazinele au multe lucruri în stoc şi sunt interesate să vândă. (...) Dacă te îngraşi şi nu te mai cuprinde o pereche de jeansi, nu cumperi doar una singură, ci mai multe. Deci ceea ce noi numim coşul mediu de cumpărături a crescut”, a precizat Brendon O'Reilly.
Fashion House Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, a inaugurat săptămâna trecută al doilea outlet dezvoltat în Capitală, un proiect în valoare totală de 25 de milioane de euro.
Fashion House Outlet Pallady este primul centru outlet inaugurat în acest an în Europa continentală. Proiectul de peste 12.000 metri pătraţi include 62 de magazine, o zonă de joacă pentru copii, restaurante şi peste 300 de locuri de parcare pe care vizitatorii le vor putea folosi gratuit. Peste 100 de noi locuri de muncă au fost create prin deschiderea primei faze, următoarea etapă de dezvoltare, şi ultima, urmând să aibă loc în 2022.
Fashion House Pallady este al şaptelea outlet dezvoltat de Fashion House Group în Europa Centrală şi de Est şi în Rusia, şi al doilea deschis în Capitală. Primul este situat în partea de vest a oraşului, în zona Militari, şi funcţionează din decembrie 2008.
Fashion House Group (FHGR) este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul de outleturi la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator şi operator de outleturi din ECE şi Rusia, cu experienţă în proiectarea, dezvoltarea, finanţarea, închirierea, operarea şi administrarea centrelor de tip outlet.
Portofoliul de proiecte realizate de către FHGR include şapte centre outlet Fashion House în Polonia, România şi Rusia. Primul centru outlet Fashion House s-a deschis în 2004 în oraşul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice. În prezent, centrele outlet Fashion House pun la dispoziţie în fiecare an peste 250 de mărci internaţionale celor 10 milioane de clienţi, în patru unităţi din România şi Rusia, cu o suprafaţă totală de aproximativ 70.000 mp.
Fashion House Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.