Bolt, platformă europeană de transport la cerere, a anunţat că lansează miercuri serviciul de livrare mâncare Bolt Food, în Bucureşti, toate livrările fiind fără contact. Lansarea Bolt are loc în condiţiile în care De altfel, competitorul său, Uber, a anunţat la începutul lunii că serviciul Eats nu va mai funcţiona în România, argumentând că decizia se bazează pe o analiză detaliată a rezultatelor de business într-o piaţă competitivă pentru livrarea de mâncare.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

"Bolt lansează astăzi serviciul de livrare mâncare Bolt Food, în Bucureşti, pentru a veni în sprijinul oamenilor care sunt în continuare obligaţi să stea mai mult acasă în această perioadă. Toate livrările Bolt Food sunt fără contact", arată compania într-un comunicat.

Cu ocazia lansării nu se percepe nicio taxă de livrare, în limita unei distanţe de 4 km, clienţii plătind doar pentru mâncarea comandată.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

"Livrarea de mâncare a devenit un serviciu foarte solicitat în ultimele două luni şi foarte necesar. Este motivul pentru care am grăbit cât am putut de mult pregătirile pentru lansarea sa, mobilizând toate resursele locale de care puteam dispune şi reuşind să-l aducem pe piaţă în numai câteva săptămâni. În mod normal, lansarea unui nou serviciu durează câteva luni şi are alocate resurse dedicate, însă în acest caz oportunitatea de piaţă şi dorinţa noastră de a le oferi partenerilor noştri noi surse de venit au primat, serviciul fiind pus la dispoziţia clienţilor într-un timp record", a declarat Cristian Sălceanu, country manager Bolt România.

Pentru a comanda mâncare, utilizatorul trebuie să descarce aplicaţia Bolt Food din App Store sau Google Play, unde poate vedea restaurantele disponibile şi meniurile acestora. Înainte de a confirma comanda, aplicaţia va afişa preţul şi timpul estimat de livrare. Pentru a plăti comanda, utilizatorul trebuie să introducă datele cardului bancar în aplicaţie.

Toate livrările Bolt Food implică o interacţiune minimă între oameni. Astfel, utilizatorul poate indica în aplicaţie locul unde curierul va lăsa comanda.

"Situaţia curentă a dus deja la schimbări mari de comportament în ceea ce priveşte livrarea din partea restaurantelor. Pentru restaurantele care lucrează cu Bolt Food, baza noastră de clienţi fideli - oameni care sunt deja ataşaţi de brand, sunt familiarizaţi cu utilizarea aplicaţiilor şi cu plata prin card – este o comunitate extraordinară la care pot avea acces”, a adăugat Cristian Sălceanu.

În acest moment, comenzile pot fi plasate la peste 100 de restaurante în Bucureşti, iar pe parcurs, noi restaurante vor fi adăugate frecvent în aplicaţie, printre ele fiind atât mari reţele internaţionale, cât şi restaurante româneşti.

În prezent, livrarea este posibilă pe o rază de 8 km de la locul comenzii în aria de livrare, iar aceasta va fi extinsă în curând.

Bolt are peste 30 de milioane de utilizatori în peste 35 de ţări la nivel global. Bolt Food a fost lansat pentru prima dată în Estonia, în luna august 2019, serviciul fiind disponibil acum în 13 ţări.

Bolt, cunoscută anterior ca Taxify, este cea mai mare platformă europeană de transport.

Înfiinţată de Markus Villig, Bolt a fost lansată în 2013. Are printre investitori companii precum Daimler, Didi Chuxing, Korelya Capital, dar şi pe Taavet Hinrikus, co-fondator al TransferWise.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.