Bolt anunţă că se angajează într-o investiţie de 100 de milioane de euro, desfăşurată pe o perioadă de trei ani la nivel global, investiţie ce va contribui la dezvoltarea platformei, extinderea asistenţei pentru clienţi, creşterea gradului de conştientizare a caracteristicilor de siguranţă şi extinderea măsurilor preventive, care să contribuie la preîntâmpinarea situaţiilor nedorite.
„Bolt se angajează într-o investiţie de 100 de milioane de euro, desfăşurată pe o perioadă de trei ani la nivel global, cu scopul de a susţine activitatea echipei sale de siguranţă. Investiţia va contribui la dezvoltarea platformei, extinderea asistenţei pentru clienţi, creşterea gradului de conştientizare a caracteristicilor de siguranţă şi extinderea măsurilor preventive, care să contribuie la preîntâmpinarea situaţiilor nadorite”, anunţă platforma.
Echipa de siguranţă Bolt, formată din peste 500 de angajaţi, urmăreşte permanent obiectivele de siguranţă ale companiei, specialiştii şi experţii săi fiind pregătiţi pentru a face faţă unora dintre cele mai complexe provocări din domeniul transportului la cerere. Nucleul echipei de la sediul central Bolt din Tallinn include experţi în siguranţă special instruiţi în dezvoltare, inginerie şi operaţiuni.
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
„Prin intermediul acestei investiţii de 100 de milioane de euro, alocate pe o durată de trei ani, ne angajăm să abordăm subiectul siguranţei la nivel end-to-end în tot ceea ce priveşte activitatea noastră din România şi pe toate pieţele unde suntem prezenţi. Echipa de siguranţă Bolt îşi va concentra eforturile pe dezvoltarea proceselor, asistenţă şi extinderea măsurilor preventive. În plus, vom investi constant în informarea clienţilor şi partenerilor cu privire la instrumentele de siguranţă disponibile în aplicaţia noastră, cu ajutorul campaniilor educaţionale asemănătoare celei care se desfăşoară în această toamnă în ţara noastră”, a declarat Adrian Zodie, general manager, Bolt România.
Ca parte a angajamentului, în lunile următoare, noi funcţii de verificare a călătoriei vor intra în suita de instrumente de siguranţă Bolt pentru a contribui la creşterea gradului de încredere reciprocă între şoferii parteneri şi utilizatorii platformei. Printre acestea se numără folosirea de coduri unice formate din patru cifre la comandarea unei curse şi funcţia de Verificare Voluntară a Pasagerului.
”De asemenea, Bolt va continua să investească în actualizarea funcţiilor existente, cum ar fi Verificarea Traseului, pentru a detecta în mod proactiv dacă traseul unei călătorii se modifică în mod neaşteptat sau durează mai mult decât era prevăzut şi va introduce Contacte de Încredere, pentru a se asigura că notificările privind modificarea traseului sunt transmise unui prieten sau unei persoane dragi, dacă este necesar. În plus, pentru a proteja intimitatea, funcţia de phone-masking ascunde numerele de telefon ale utilizatorilor şi şoferilor, atunci când aceştia intră în contact prin intermediul aplicaţiei”, menţionează compania.
Bolt are peste 200 de milioane de utilizatori în peste 50 de ţări şi peste 600 de oraşe din Europa şi Africa.
Compania este prezentă în România cu serviciile de transport la cerere, de închiriere de trotinete electrice, de livrare de mâncare (Bolt Food), livrare de produse alimentare şi nealimentare (Bolt Market) și cu divizia de software development, care deservește toate subsidiarele din Europa ale companiei. Bolt activează în peste 25 de orașe din România.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.