Operatorul Blue Air a anunţat marţi că suspendă zborurile regulate începând cu data de 21 martie şi până la încheierea perioadei în care starea de urgenţă este activă, ca urmare a decretului privind instituirea stării de urgenţă emis de către preşedintele Klaus Iohannis, şi introduce programul “Te aducem acasă”, în perioada 17 – 20 martie 2020, înainte de a supenda toate zborurile regulate.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Începând cu 21 martie, toate zborurile regulate ale Blue Air vor fi suspendate până la ridicarea stării de urgenţă decretate în România. Blue Air va continua să opereze zboruri charter, în cazul în care există cerere suficientă pentru o anumită destinaţie sau la cererea expresă a unor organizaţii sau autorităţi”, informează Blue Air, într-un comunicat.

Astfel, în intervalul 17 – 20 martie, Blue Air va continua să opereze un program ajustat la nivelul cererii din această perioadă, conţinând un număr limitat de zboruri, ”al cărui obiectiv esenţial este de a aduce pasagerii români acasă”.

Pasagerii care au zboruri rezervate cu data de călătoriei până pe 31 mai 2020 (inclusiv) şi doresc să îşi reprogrameze călătoria, pot beneficia de rebooking gratuit, pentru zboruri după data de 1 iunie, sau de restituirea sumei sub formă de voucher, ce va putea fi folosit pentru călătoriile viitoare.

„Cu toţii ne confruntăm cu o situaţie exceptională, iar lupta împotriva coronavirusului este responsabilitatea fiecaruia  dintre noi, toţi dorindu-ne să îi protejăm pe cei dragi şi să contribuim la stoparea acestei crize. Suspendarea zborurilor regulate reprezintă pentru, noi, la Blue Air, o premieră tristă şi o decizie dificilă din punct de vedere uman, economic şi operaţional, însă susţinem pe deplin măsurile luate de Guvernul României şi suntem conştienţi de necesitatea acestora pentru a gestiona eficient lupta în contextul pandemiei. Prioritatea noastră este siguranţa pasagerilor noştri, preocupându-ne totodată de confortul lor emoţional. De aceea, facem toate eforturile pentru a-i aduce acasă pe cetăţenii rămaşi departe de ţară şi de familiile lor, şi întreaga echipă Blue Air este mobilizată pentru a păstra un dialog permanent cu pasagerii noştri ale căror planuri de călătorie sunt afectate în această perioadă. Ne bazăm pe inţelegerea şi înţelepciunea comunităţii Blue Air, pasageri şi echipă deopotrivă, şi credem că optimismul şi responsabilitatea sunt principalele noastre arme şi reprezintă primii paşi către revenirea la normalitate”, spune Oana Petrescu, CEO Blue Air.

Destinaţiile acoperite de programul “Te aducem acasă” includ aeroporturile operate de Blue Air care nu fac obiectul restricţiilor de călătorie impuse de autorităţile locale şi unde a fost înregistrat un număr important de solicitări ale românilor care işi doresc să revină în ţară.

Aceştia pot accesa programul “Te aducem acasă” consultând secţiunea specială de pe site-ul Blue Air, precum şi utilizând numărul de telefon, adresa de e-mail şi formularul dedicat.

”Misiunea prioritară a Blue Air în aceste momente este aceea de a ajuta repatrierea cetăţenilor şi a rezidenţilor români surprinşi departe de casă de instalarea situaţiei de urgenţă”, arată comunicatul.

Pentru informaţii suplimentare, pasagerii pot contacta Call Center Blue Air.

Blue Air este cea mai mare companie aeriană românească după numărul de pasageri transportaţi şi operează avioane tip Boeing 737. Compania are peste 1.000 de angajaţi. În cei 15 ani de activitate, Blue Air a transportat peste 30 de milioane de pasageri şi a zburat peste 340 milioane de kilometri.


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.