Valoarea totală a comenzilor înregistrată de Black Friday de cel mai mare retailer din România, eMag, a depăşit 355 de milioane de lei (76,1 milioane de euro) după nouă ore de la începerea evenimentului, iar retailerul estimează vânzări de 440 milioane de lei la finalul zilei, cu 10% peste ţinta iniţială.
Retailerul a înregistrat, după primele nouă ore ale ediţiei din 2018 a Black Friday, vanzări de peste 355 milioane lei şi peste 930.000 de produse comandate.
Estimarea pentru finalul zilei este o depăşire cu cel puţin 10% a ţintei iniţiale şi vânzări de peste 440 milioane lei.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Totodată, retailerul a anunţat că 15% dintre comenzi sunt predate curierilor, promoţiile se suplimentează constant, până după miezul nopţii, iar curierii vor lucra sâmbătă şi duminică pentru ca un numar cât mai mare de livrari să ajungă la clienţi.
Totodată, 35.000 de clienţi au comandat online la eMag pentru prima dată, iar rezultatul zilei de Black Friday de anul trecut a fost depăşit la ora 16:20.
”Comenzile de Black Friday au atins un nivel record în primele 9 ore de la deschiderea evenimentului. Avem un interes fără precedent care ne va duce la o creştere cu aproape 30% faţă de anul trecut şi cu 10% peste ţinta noastră pentru acest an. Estimăm vânzări de peste 440 milioane lei pentru toată ziua,” a declarat directorul general al eMag, Tudor Manea.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.
Citește și...