Clienţii au cumpărat, până la ora 16:00, produse în valoare de 20,5 milioane de lei, cu 47% mai mult decât anul trecut, fiind comandate peste 200.000 de produse de la startul campaniei Black Friday, a anunţat vineri retailerul Fashion Days.
Totodată, 25% din totalul plăţilor au fost realizate cu cardul, iar 70% din comenzi au fost plasate direct din aplicaţia de mobil Fashion Days, cei mai activi clienţi fiind în segmentul de vârstă 25 – 34 de ani, peste 56% din total.
”În total, au fost înregistrate peste un milion de vizite pe siteul Fashion Days şi în aplicaţia de mobil. Achiziţiile speciale de Black Friday s-au menţinut în topul preferinţelor clienţilor, iar cele mai cumpărate branduri de lux au fost: Valentino, Prada şi Dolce & Gabbana”, se arată în comunicat.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Cea mai mare comandă, în valoare de 14.500 de lei, a fost plasată de pe desktop şi a venit de la un client din Oradea, care a adăugat 30 de produse în coş. Comanda cu cel mai mare număr de produse a fost plasată din Bucureşti şi a inclus 55 de articole.
”Cele mai scumpe două produse au fost două genţi de la Prada, la preţul de 7.590 de lei, respectiv 6.690 de lei. Cel mai ieftin produs vândut a fost un fard de pleoape în valoare de 5 lei”, se arată în comunicat.
În plus, 47% dintre comenzile plasate pe desktop sunt făcute de bărbaţi, iar diferenţa de 53%, de femei. Aplicaţia a fost utilizată mai intens pentru achiziţii de femei, care au plasat 60% dintre comenzi, bărbaţii – 40%, potrivit companiei.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.
Citește și...