Banca Transilvania (BT) a anunţat, joi, că a atins borna de 4 milioane de carduri emise şi are o cotă de piaţă de peste 22% pe acest segment, în contextul în care volumele de tranzacţii de cumpărături cu cardurile au crescut cu peste 50% în 2019 faţă de 2018.
”În medie, în fiecare secundă sunt realizate 10 tranzacţii cu cardurile Băncii Transilvania, iar volumele de tranzacţii de cumpărături cu cardurile au crescut cu peste 50% în 2019 faţă de 2018. Peste 80% dintre tranzacţiile de cumpărături la POS cu carduri BT sunt contactless”, se arată în comunicat.
Peste 700.000 de carduri BT sunt şi în format digital, înrolate în aplicaţiile BT Pay şi Apple Pay, pentru cumpărături cu telefonul. Clienţii băncii folosesc, de asemenea, şi alte instrumente de plată: ceasul, brăţara, stickerul, Garmin Pay, Fitbit Pay şi tastatura/extensia BT Pay.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
În 2019, banca a lansat mai multe servicii pentru clienţii cu carduri, cele mai multe în zona digitală, precum Apple Pay pentru plăţi contactless cu iPhone, Apple Watch, iPad sau Mac.
Alte servicii lansate anul trecut au fost retragerile contactless de bani de la bancomat cu telefonul, prin aplicaţiile BT Pay şi Apple Pay, precum şi prin accesorile BT Pay (ceas, brăţară, sticker), şi bancomatul 100% contactless, unde retragerile de numerar se pot face exclusiv cu telefonul (BT Pay, Apple Pay şi NEO), accesoriile BT Pay şi cu cardurile contactless (fără a le introduce în fantă). ATM-ul BT se află la Promenada Mall, Bucureşti.
Tot în 2019, banca a lansat cardurile bancare din metal Visa Infinite şi Mastercard World Elite, cele mai exclusiviste produse din oferta BT.
“Momentul 4 milioane de carduri, dintre care 500.000 de carduri de credit, are un loc aparte în povestea cardurilor BT. 2020 va fi o continuare a acestui parcurs, cu accent pe zona de digital, pentru a aduce clienţilor bankingul mai aproape. Prioritate va fi walletul BT Pay, unul dintre produsele preferate ale clienţilor noştri, pentru care vom avea multe noutăţi, care cu siguranţă vor fi din nou de mare impact şi vor întări poziţionarea noastră de bancă inovatoare”, a declarat Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
În 2017, Banca Transilvania avea 3 milioane de carduri, în 2013, 2 milioane, iar în 2007 a marcat primul milion. În România, principalii competitori ai BT sunt BCR, BRD, UniCredit, Raiffeisen şi ING.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.