Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a anunţat miercuri că a adoptat Instrucţiunea nr. 1/2020 privind transmiterea raportărilor şi a altor documente către ASF în perioada aplicării măsurilor excepţionale generate de criza Covid-19, iar în perioada aplicării măsurilor excepţionale, entităţile autorizate, reglementate şi/sau supravegheate de către autoritate vor transmite corespondenţa, raportările, informaţiile şi alte documente prevăzute de legislaţia aplicabilă, către autoritate, doar în format electronic.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Instrucţiunea, care a fost transmisă Monitorului Oficial al României, se aplică pe perioada existenţei stării de urgenţă şi intră în vigoare la data publicării.

”Documentele menţionate vor fi transmise pe adresa de e-mail a ASF, dedicată acestei proceduri, eregistratura@asfromania.ro. În cazul raportărilor prevăzute de legislaţia aplicabilă în domeniul asigurărilor vor fi utilizate aplicaţiile ASF–EWS sau e-Hub, iar în cazul raportărilor prevăzute de legislaţia pieţei de capital se utilizează aplicaţiile prevăzute de legile în vigoare, aplicabile fiecărui tip de raportări”, informează ASF.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Documentaţia transmisă ASF va fi păstrată la sediul entităţii, pentru a putea fi disponibilă pentru verificare la solicitarea autorităţii ori de câte ori va fi necesar.

              

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.