Asociaţia Incoming România, care are 33 de membri specializaţi în turismul de incoming în România (primire de turişti străini în ţară) şi-a exprimat îngrijorarea faţă de criza actuală, generată de pandemie şi solicită autorităţilor române ”să sprijine toţi agenţii economici care vor să reziste, să supravieţuiască şi să se pregatească pentru revenire şi recuperare după terminarea crizei”.
”Asociatia Incoming România, în numele membrilor săi: 33 operatori în turismul internaţional, specializaţi în turismul de incoming în România (primire de turişti străini în ţară) îşi exprimă îngrijorarea faţă de criza actuală, generată de pandemie şi solicită autorităţilor române să privească în ansamblu problemele economice cu care ne confruntăm şi să sprijine toţi agenţii economici care vor să reziste, să supravieţuiască şi să se pregătească pentru revenire şi recuperare după terminarea crizei”, se arată într-un comunicat al asociaţiei.
Reprezentanţii Asociaţiei Incoming România afirmă că această criză şi măsurile necesare luate de autorităţi, cu restricţiile aferente au lovit şi în turismul românesc în totalitatea şi complexitatea sa: hoteluri, restaurante, companii de transport turistic, muzee, agenţii de turism (de outgoing, de business şi corporate, de evenimente, de incoming, de turism intern, sisteme de rezervări online pentru bilete de avion şi cazări, vânzare bilete de avion etc.), ghizi de turism.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
”În momentul în care nu ne mai putem desfăşura activitatea, e clar că suntem toţi afectaţi şi nu este nevoie de acte justificative pentru acest lucru, e nevoie de recunoaştere a problemelor noastre şi de măsuri economice concrete de susţinere şi sprijin. Dacă agenţiile de turism care desfăşoară şi organizeaza turism de incoming vor dipărea, atunci destinaţia România pentru turiştii străini va fi ştearsă de pe harta mondială a destinaţiilor sau va fi total nesemnificativă pentru turismul internaţional post-criză”, mai arată asociaţia.
Potrivit acesteia, turismul de incoming (pentru vacanţă pentru afaceri) este singurul care poate aduce încasări valutare în ţară şi alături de turismul intern, sunt cele care pot susţine şi dezvolta infrastructura turistică (hoteluri, restaurante, muzee, mânăstiri, transport turistic intern, etc) din România.
”Post-pandemie, România va avea nevoie de cât mai multe afaceri de succes, printre care se numără şi operatorii de incoming, care să aducă valută în ţară şi să contribuie la ieşirea din recesiune a ţării. Susţinem toate propunerile şi iniţiativele asociaţiilor, federaţiilor şi patronatelor din turism, transmise autorităţilor, suntem adepţii solidaritîăţii şi unităţii: trebuie să rezistăm şi să supravieţuim împreună, să fim pregătiţi pentru renaştere şi revenire după criză”, mai arată asciaţia.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.