Grupul Ascendis, jucător pe piaţa de training şi consultanţă din România, a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri cumulată de 9,4 milioane de euro, în creştere cu 9% faţă de anul 2018, şi estimează afaceri de 10 milioane de euro pentru acest an.
”Creşterea veniturilor a venit ca urmare a investiţiilor pe care le-am făcut în ultimii ani: deschiderea şi dezvoltarea birourilor Ascendis din Belgrad, Kiev şi Chişinău, maturizarea Code of Talent – platforma noastră de microlearning, extinderea Smart Experience – oferta noastră de well-being şi cadouri-experienţă – şi Ideologiq, agenţia de marketing digital din grup. Businessul de training a rămas constant, repetând performanţele din 2018, cel mai bun din istoria Ascendis. Pentru 2020 ne propunem să trecem pragul de 10 milioane euro”, a declarat Andrei Goşu, Managing Partner în cadrul Ascendis.
În 2019, 20.000 de angajaţi ai companiilor din România au participat la programele de training ale Ascendis, un număr similar cu cel din 2018. Andrei Goşu spune că anul acesta se aşteaptă ca birourile din Belgrad şi Kiev să genereze o creştere importantă a businessului, deoarece la nivel global angajatorii sunt din ce în ce mai atenţi la nivelul de dezvoltare profesională a angajaţilor şi caută soluţii pentru a-i ajuta să aibă rezultate mai bune.
”Majoritatea companiilor au profesionişti care analizează în mod constant nevoile de dezvoltare ale angajaţilor. Aşa iau naştere programele pe termen lung în care sunt incluşi cei în care companiile decid să investească. Nu poţi transforma un om printr-o singură intervenţie. E nevoie de răbdare şi de timp. Nu poţi învăţa un om să schieze în două zile, cum ai putea spera că îl înveţi să fie lider?”, a adăugat Andrei Goşu.
Anul trecut, cele mai solicitate programe de instruire pentru angajaţi au fost simulările de business pentru dezvoltarea competenţelor de leadership. De asemenea, au crescut mult cererile de instruire pe subiecte mai tehnice, cum ar fi Lean Six Sigma (o metodă prin care echipele îmbunătăţesc procese în companii), Agile Management (o metodă de management care favorizează schimbarea) şi inovare (Ascendis lansând anul trecut o divizie nouă, X by Ascendis, care implementează programe de inovaţie în corporaţii, de la sesiuni de inspiraţie şi generare de proiecte până la incubatoare de inovaţie).
”Companiile sunt foarte atente la starea de bine a angajaţilor, pentru că atmosfera de lucru le influenţează în mod direct rezultatele financiare. Sesiunile de training şi coaching, programele de team building şi evenimentele interne sunt câteva din instrumentele pe care un manager le are la dispoziţie pentru a crea climat organizaţional relaxat şi productiv”, a adăugat Goşu.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.