Aplicaţia de livrări rapide Glovo a anunţat joi că a achiziţionat cea mai mare platformă de livrare a produselor alimentare din Polonia, PizzaPortal, cu 35 milioane euro şi va lansa un al doilea hub de tehnologie şi inginerie în Varşovia.
AmRest Holdings SE, principalul operator de restaurante de franciză multi-brand din Europa, a semnat acordul cu Glovo, care prevede vânzarea a 100% din acţiunile deţinute la restaurantul partener Polska Sp. z o.o., proprietarul platformei de comandă a produselor alimentare PizzaPortal.
”Acordul este evaluat la 30 de milioane de euro, plus un profit de 5 milioane de euro”, arată comunicatul.
Start-up-ul cu sediul în Barcelona, care livrează orice, de la produse alimentare la produse farmaceutice, îşi extinde prezenţa în Europa, consolidată cu ajutorul unei recente finanţări seria D, în valoare de 150 milioane de euro.
Co-fondată în ianuarie 2015 de Oscar Pierre şi Sacha Michaud, creşterea Glovo a fost determinată de investiţii de capital de risc. Lansându-se într-un oraş nou la fiecare patru zile în medie, anul trecut, Glovo angajează acum peste 1.300 de persoane şi devine rapid furnizorul de livrare cu cea mai rapidă creştere din America Latină şi EMEA.
De asemenea, Glovo anunţă că plănuieşte să construiască o echipă de ingineri formată din 300 de persoane, prin deschiderea primului său hub tehnologic în afara Barcelonei, în Varşovia, Polonia.
”Glovo intenţionează să înceapă prin angajarea a 40 de noi ingineri şi 50 de experţi tech şi de produs, care lucrează în principal în biroul din Varşovia”, se mai precizează în comunicat.
Se preconizează că aceasta va constitui jumătate din capacitatea tehnică a Glovo, cu planuri de extindere ulterioară pe piaţă.
"Glovo continuă să înregistreze o creştere rapidă, iar în urma succesului din runda noastră anterioară de investiţii, continuăm extinderea pe noi pieţe. Odată cu achiziţia PizzaPortal, suntem încântaţi să ne consolidăm în continuare parteneriatul strategic cu AmRest şi suntem încântaţi de oportunităţile pe care le prezintă. Ambiţia noastră este de a conduce fiecare piaţă pe care intrăm şi de a oferi o experienţă de livrare expres de primă clasă pentru utilizatorii, gloverii şi partenerii noştri", spune Oscar Pierre, CEO Glovo.
Glovo este o aplicaţie de livrare rapidă care permite utilizatorilor să comande, să trimită şi să primească orice produs, din şi în perimetrul oraşului în care se află. Aplicaţia s-a lansat pe piaţa din România în luna mai 2018, serviciile fiind disponibile, în prezent, în opt oraşe din România, respectiv Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Braşov, Craiova, Constanţa şi Sibiu. În primele 18 luni de activitate, Glovo a livrat peste 3,8 milioane de comenzi, cele mai multe fiind plasate pentru restaurante, supermarket şi servicii de curierat.
Glovo operează în toate marile capitale din Europa şi EMEA, precum Roma, Madrid, Paris, Kiev, Nairobi, dar şi în nouă ţări din America de Sud precum Peru, Argentina, Ecuador şi Panama, fiind prezent în 257 de oraşe din 33 de state.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.