AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante şi servicii alimentare, a anunţat luni că a împlinit un an de când activează pe piaţa din România, iar în luna septembrie, odată cu deschiderea a trei noi restaurante, Burger King şi-a dublat business-ul în doar trei săptămâni. Într-un an de prezenţă în România s-au vândut peste 25.000 de burgeri Whopper, 662.000 de burgeri şi 40.000 kg de cartofi prăjiţi.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Burger King România, operat de către AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante şi servicii alimentare, a împlinit un an pe piaţa din România. După ce a inaugurat trei noi restaurante numai în luna septembrie, Burger King România se poate lăuda cu atingerea tuturor obiectivelor strategice, inclusiv cu deschiderea unui restaurant în plină stare de urgenţă – Burger King Universitate”, a anunţat compania.

În primul an, conform planului strategic, Burger King a deschis şase noi restaurante.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

”În plus, compania a integrat într-un timp record, în timpul pandemiei, serviciul de food delivery prin parteneriate cu aplicaţiile de delivery şi ulterior a dezvoltat serviciile de take away şi de pick-up. De asemenea, în luna septembrie, odată cu deschiderea a trei noi restaurante – Promenada, Băneasa Mall Feeria şi Piaţa Sudului – Burger King şi-a dublat business-ul în doar trei săptămâni”, mai arată compania.

Într-un singur an de la intrarea pe piaţa din România, în cele şase restaurante Burger King deschise s-au vândut peste 25.000 de burgeri Whopper, 662.000 de burgeri şi 40.000 kg de cartofi prăjiţi.

Compania are 250 de angajaţi care au stat la dispoziţia clienţilor

“Putem spune că după primul an de la lansarea din România ne-am atins principalele obiective. Ne-am propus ca în primul an să creăm o reţea de restaurante care leagă cele mai importante zone ale Bucureştiului, iar de când am intrat pe piaţa din România am avut ca obiectiv principal în planul nostru strategic deschiderea a şase noi restaurante. În mai puţin de un an ne-am atins acest obiectiv iar acum suntem concentraţi pe creşterea continuă a brand-ului, să avem în continuare clienţi mulţumiţi şi bineînţeles, să continuăm expansiunea atât în Bucureşti, cât şi în ţară”, a declarat Daniel Ryska, regional director CE & SEE

AmRest Holdings, SE este cel mai mare operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de ţări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks şi Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, Pokai, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog şi KABB. În România, AmRest operează Starbucks şi lanţul de restaurante Burger King.

Zilnic, peste 11 milioane de clienţi vizitează restaurantele Burger King din întreaga lume. Înfiinţat în 1954, Burger King este al doilea cel mai mare lanţ de restaurante cu servire rapidă din lume.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.