Amazon.com va oferi comercianţilor software gratuit pentru gestionarea comenzilor cumpărătorilor pe şi în afara platformei sale, pe măsură ce retailerul îşi extinde prezenţa în comerţul electronic, transmite Reuters.
Compania renunţă la tarifele lunare pentru serviciile Veeqo, o firmă de software de transport pe care a cumpărat-o recent, pentru vânzători, inclusiv atunci când onorează comenzile prin platforme rivale precum Shopify, eBay sau Etsy.
Un analist al firmei D.A. Davidson, Tom Forte, a spus despre Veeqo: ”Achiziţia ar trebui să îmbunătăţească capacitatea Amazon de a concura cu Shopify”, care îi ajută pe comercianţi să înfiinţeze magazine online şi să vândă în altă parte. Totuşi, el a spus că ”accentul principal” al Amazon rămâne pe vânzările prin platforma proprie.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
În aprilie, Amazon a anunţat ”Cumpăraţi cu Prime” pentru a permite vânzătorilor să folosească serviciul de expediere rapidă al Amazon pe site-urile lor direct către consumatori, ceea ce a determinat un răspuns din partea Shopify.
Miercuri, statul California a dat în judecată retailerul online pentru că ar fi crescut preţurile pentru consumatori, lucru pe care Amazon l-a respins ca fiind fără temei.
Matt Warren, fondatorul Veeqo, a declarat într-un interviu că ştirile legate de Veeqo nu au fost o mişcare împotriva Shopify sau a altora. El a spus: ”Amazon are o viziune pe termen foarte lung că orice lucru care ajută vânzătorii în cele din urmă va fi bun pentru Amazon”.
Veeqo, care oferă acces la tarife reduse de transport, va fi gratuit pentru comercianţii din Statele Unite şi Marea Britanie, a spus Amazon.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.