Amazon.com a lansat recent prima sa marcă proprie de gin premium în Marea Britanie, numit Tovess Gin, relatează CNBC.
Băutura este listată ca un lot unic de gin premium, la un preţ de 24,99 de lire (32,32) sticla de 70 de cl, fiind produs la o distilerie de lângă Birmingham.
Ginul, care este disponibil online din 20 septembrie, este promovat ca fiind ”o băutură de vară” sau ”pentru orice perioadă a anului”, potrivit paginii produsului.
Textul de promovare de pe site susţine că ginul a fost produs în echipamente de distilare care datează din secolul 18, numite MacKay, Angela, Constance şi Jenny.
Cumpărătorii trebuie să facă dovadă că sunt majori.
Ginul este cea mai populară băutură spirtuoasă din Marea Britanie potrivit Kantar, peste un sfert din populaţie cumpărând gin într-o perioadă de 12 luni încheiată în iunie 2019. Ginul nu necesită îmbătrânire, spre deosebire de alte băuturi spirtuoase, ceea ce înseamnă că poate fi produs rapid şi relativ ieftin. O căutare a cuvântului gin pe site-ul Amazon din Marea Britanie produce peste 10.000 de rezultate.
Amazon şi-a extins gama de produse listate în categoria “Our Brands”, care sunt create de Amazon sau partenerii săi şi vândute exclusiv pe site. Acestea avantajează Amazon pentru că oferă marje mai bune şi pot fi utilizate pentru a convinge brandurile mari să reduc preţurile.
Tovess gin este singurul produs din alcool listat ca brand Amazon pe site-ul din Marea Britanie al companiei. Alte produse alimentare includ capsulele de cafea Amazon Brand Solimo, şervetele de bucătărie Presto! Şi fructele dezhidratate şi nucile Happy Belly.
În categoria Our Brands mai sunt incluse produse de la magazinele Whole Foods, cumpărate de Amazon în 2017, într-un acord de 13,7 milairde de dolari.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.