Alibaba a realizat vânzări de 91,2 miliarde de yuani (13 miliarde dolari) în prima oră a evenimentului anual Ziua Celibatarilor, în creştere cu 32% faţă de rezultatul anului trecut, de 69 de miliarde de yuani, relatează Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Evenimentul din acest an survine într-o perioadă în care gigantul asiatic al comerţului electronic se află într-un moment de cotitură, după demisia, în luna septembrie, a co-fondatorului Jack Ma din funcţia de preşedinte şi a planului de a atrage până la 15 miliarde de dolari prin intermediul unei vânzări de acţiuni la bursa din Hong Kong, cel mai devreme în această lună.

La fel ca Black Friday şi Cyber Monday în Statele Unite, Ziua Celibatarului este o sărbătoare a cumpărăturilor care a fost promovată pentru prima oară de către preşedintele şi directorul general al Alibaba, Daniel Zhang, în 2009. Evenimentul a devenit rapid cel mai mare evenimente de vânzări online din lume.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Anul trecut, Alibaba a realizat pe platformele sale vânzări de 30 de miliarde de dolari, depşind cu mult vânzările online din Statele Unite din Cyber Monday, de 7,9 miliarde de dolari. Cu toate acestea, creşterea de 27% a vânzărilor de anul trecut a fost cea mai lentă din istoria de 10 ani a evenimentului, declanşând o campania de căutare a unor idei noi.

”Anul acesta va fi al 11-lea festival de pe 11.11. cu peste 200.000 de branduri participante, un milion de noi produse oferite şi peste 500 de milioane de utilizatori aşteptaţi să participe, cu circa 100 de milioane mai mulţi faţă de anul trecut”, a anunţat Alibaba într-un comunicat.

Taylor Swift, al cărei album “Lover” a depăşit recorduri în China, va conduce gala de deschidere, alături de celebrităţi locale, precum Jackson Yee. Swift a cântat în acest an şi la concertul evenimentului Prime Day al Amazon.com.

În trecut, la sărbătorile Singles’ Day  ale Alibaba au mai cântat Mariah Carey şi Pharrell Williams.

Livestream-erii vor juca un rol important în promovarea produselor în acest an, Alibaba recurgând tot mai mult la influencerii online pentru a creşte participarea pe aplicaţiile sale.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.