Agenţia de turism online eSky a anunţat miercuri că lansează portofelul digital eSky Wallet, care permite utilizarea fondului pentru biletele de avion anulate, astfel că pasagerii pot schimba linia aeriană, data de călătorie, ruta, numele pasagerului, indiferent de biletul de avion iniţial.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Adaptându-se noilor condiţii ale pieţei, eSky – agenţia globală de turism online - introduce un nou serviciu clienţilor săi:  Portofelul eSky Wallet. Acesta permite clienţilor să gestioneze în mod flexibil rambursările de la companiile aeriene. Venind în întâmpinarea situaţiilor create de criza Covid-19, cum ar fi: multitudinea de zboruri anulate, cantitatea imensă a cererilor de rambursare primite şi luând în calcul nevoile clienţilor săi, eSky introduce portofelul digital eSky Wallet", arată compania.

Această facilitate este prima de genul lansată pe piaţă de către o agenţie de turism online, spun reprezentanţii companiei.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

"Prin urmare, clienţii au acum posibilitatea de a decide dacă doresc să fie procesată rambursarea biletului de avion sau dacă preferă ca aceasta să fie transferată imediat în eSky Wallet, bucurându-se astfel şi de bonusuri suplimentare. Condiţiile de utilizare ale eSky Wallet sunt transparente. Fondurile din eSky Wallet pot fi utilizate pentru viitoarele călătorii, pentru o perioadă de 24 de luni. Perioada a fost aleasă special pentru a include şi vacanţele de anul viitor", mai spun ei.

eSky Wallet permite utilizarea fondului pentru biletele de avion anulate.

"Clientul primeşte nu numai rambursarea biletului de avion neutilizat. Printre opţiunile suplimentare se numără posibilităţi precum: schimbarea liniei aeriene, a datei de călătorie, schimbarea rutei, a numelui şi prenumelui pasagerului, indiferent de biletul de avion iniţial", precizează compania.

Clienţii pot utiliza totodată fondurile din eSky Wallet pentru a cumpăra nu numai bilete de avion, ci şi pachete zbor plus hotel.

"În situaţia actuală, este crucial să acţionăm rapid şi să le oferim clienţilor capacitatea de a utiliza fondurile pentru planificarea viitoarelor călătorii, datorită faptului că preţurile pentru facilităţile de călătorie sunt considerabil mai mici acum. Înţelegem preocupările clienţilor în ceea ce priveşte timpul de rambursare extins, de aceea am implementat noul serviciu eSky Wallet. Este o facilitate opţională şi transparentă, cu beneficii suplimentare pentru clienţi", spune Marius Turbatu, global expansion director şi managerul HUB-ului din Bucureşti.

eSky Group activează în 50 de pieţe, iar eSky Wallet a fost implementat în aproape toate aceste pieţe.

"În prezent, eSky contactează direct clienţii ale căror zboruri au fost anulate şi pot utiliza soluţia eSky Wallet", afirmă el.

Cu o cifră de afaceri pe 2019 în valoare de 7,4 milioane de euro, la o valoare totală tranzacţionată de 45,5 milioane de euro, eSky este activă pe piaţa locală încă din 2009. Este parte a grupului eSky, cu sediul central în Polonia. Grupul are 50 de pieţe deschise în acest moment, atât în America de Sud, în America de Nord, cât şi în Europa, Asia, Australia şi Africa.


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.