Cefin Trucks, unic importator şi distribuitor al brandului Ford Trucks în România, a anunţat joi că a raportat anul trecut o cifră de afaceri de 63 de milioane de euro, cu activităţile sale de vânzare şi service, în creştere cu 45% faţă de 43 de milioane de euro în 2018, iar pentru anul 2020 preconizează o creştere a vânzărilor cu peste 20%.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Obiectivul pentru 2020 este atingerea unei cote de piaţă de peste 10%, în urcare de la 8,1% în 2019, printr-o creştere organică ce ar trebui să situeze brandul Ford Trucks în topul primilor trei jucători din domeniu, raportat la volumele de camioane noi vândute în România până în anul 2021.

“Pentru al doilea an consecutiv am reuşit performanţa de a ne menţine poziţia de lider de piaţă în segmentul de vehicule pentru construcţii, cu o cotă de piaţă de 28,3%, precum şi în zona de vehicule municipale cu o cotă de piaţă de 68,9%. Am atins o cifră de afaceri la sfârşitul anului 2019 de 53 milioane euro pentru vânzarea de vehicule noi şi rulate şi 10 milioane euro în service, cu o creştere de la 35 milioane euro, respectiv 8,5 milioane euro în 2018”, a declarat Stefano Albarosa, fondator şi CEO Cefin Trucks. 

El afirmă că vânzările Ford Trucks din 2019 au crescut la 555 de la 357 în 2018 şi lucrează pentru o creştere ulterioară în 2020 de peste 20%, în ciuda unei pieţe în scădere.

”În 2020 ne vom concentra pe modelul destinat activităţilor de transport internaţional – Ford F-MAX, segment în care potenţialul de a creşte cota noastră de piaţă este mai mare, şi mizăm pe atingerea unui procent de 5% a acesteia. Investim permanent în organizaţia noastră, atât în oameni şi sisteme integrate, în zona de vânzări, cât şi în dezvoltarea reţelei de service, prin deschiderea a două noi centre în 2020”, completează Stefano Albarosa.  

Vehiculele Ford Trucks sunt prezente pe piaţa din România din anul 2016, distribuite prin Cefin Trucks.

“Ford Trucks are o strategie de expansiune complexă, urmând ca începând din anul 2020 să definitiveze reţeaua de distribuitori în Europa de Vest, ce a început în 2019, cu adăugarea pe harta Ford Trucks a Spaniei, Portugaliei şi Italiei. Această etapă vine după finalizarea strategiei de dezvoltare a reţelei în Europa Centrală şi de Est. De asemenea reţeaua de service existentă în Europa de Vest este în proces de îmbunătăţire”, a declarat Koray Kuvvet, managing director Eastern Europe & Balkans pentru Ford Trucks. 

În decembrie 2016, Cefin Trucks a fost numit unicul importator şi distribuitor în România al Ford Trucks şi din mai 2017 a început activitatea din acest nou rol. 

În primul an de activitate, Cefin Trucks, în calitate de importator şi distribuitor al Ford Trucks, a înregistrat vânzări de 157 de unităţi (1% pentru segmentul de transport, 17% pentru segmentul de construcţii şi 7% pentru segmentul de vehicule specializate), cu o cotă de 2,36%. 

În al doilea an, numărul unităţilor vândute a ajuns la 357, iar cota de piaţă la 4,1%. 

Vânzările au crescut şi mai mult în 2019, cu peste 555 de unităţi livrate şi o cotă totală de piaţă de peste 8%, cumulând în noiembrie 2019 un total de peste 1.000 de unităţi Ford Trucks. Datorită lansării F-MAX, un vehicul pentru transportul internaţional, Cefin Trucks intenţionează să-şi mărească cota de piaţă în segmentul respectiv, unde potenţialul de creştere rămâne foarte ridicat. Cefin Trucks mizează pe păstrarea poziţiei de lider pe segmentul Construcţii şi Vehicule municipale în 2020. Tot în 2020, Cefin Trucks va extinde reţeaua de service, adăugând o dimensiune multibrand acesteia. 

Reţeaua de distribuţie şi asistenţă tehnică Ford Trucks este prezentă în Bucureşti, Constanţa, Craiova, Timişoara, Arad, Deva, Braşov, Bacău, Suceava, Baia Mare, Oradea şi Cluj.

Echipa de vânzări Cefin Trucks a crescut de la 10 angajaţi în 2017 până la 23 în prezent, cu o reţea de 12 birouri de vânzări şi 12 centre de service autorizate.

Ford Trucks este unul dintre cei mai mari producători internaţionali de camioane de mare tonaj din lume. Acesta produce o gamă largă de vehicule, inclusiv tractoare, camioane de construcţii şi camioane de distribuţie cu o greutate de peste 16 tone.

Principalii săi competitori în România sunt: Mercedes-Benz, MAN, Volvo, Iveco, DAF, Scania şi Renault.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.