Adrian Valentin Pascu a fost numit la 1 iunie director general Danone Europa Centrală şi de Est. Pascu, care este de 20 de ani în companie, va păstra şi poziţia de director general Danone Ucraina.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Danone România anunţă numirea lui Adrian Valentin Pascu în funcţia de Director General Danone Europa Centrală şi de Est, începând cu data de 1 iunie 2024. Pe lângă noul rol, Adrian Valentin Pascu păstrează şi poziţia de Director General Danone Ucraina”, anunţă compania.

În noul rol, Adrian Valentin Pascu va coordona Romania, Bulgaria, Cehia, Slovacia, Ungaria, Ucraina, Moldova, Albania şi Ţările Adriatice şi trei categorii de business: produse lactate proaspete, produse pe bază de plante şi nutriţie pentru bebeluşi şi medicală.

Evenimente

14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro - Orașul meu - Acasă și la birou
28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Adrian Valentin Pascu şi-a început cariera la Danone România în 2004, în calitate de manager regional de vânzări. De-a lungul carierei sale la Danone, a ocupat diverse poziţii de conducere, inclusiv country manager pentru România, Bulgaria, Moldova şi Ţările Adriatice. În 2020 a fost numit director general Danone Ucraina, iar, din ianuarie 2024, ocupă funcţia de director general Danone Ucraina şi vicepreşedinte vânzări pentru Europa Centrală şi de Est.

"Sunt onorat să preiau această nouă responsabilitate chiar în anul aniversar în care Danone România celebrează 25 de ani de producţie locală în fabrica de iaurt din Bucureşti. Obiectivul meu este să investim în continuare în România şi să dezvoltăm portofoliul de produse Danone, menţinând cele mai înalte standarde de calitate şi siguranţă. Vom duce mai departea misiunea companiei de a aduce sanătate prin alimente în regiunea pe care o conduc şi vom pune un accent deosebit pe practicile sustenabile, integrând responsabilitatea socială şi de mediu în toate activităţile noastre", a declarat Adrian Valentin Pascu director general Danone Europa Centrală şi de Est.

Anul acesta Danone România aniversează 25 de ani de producţie locală. Compania precizează că foloseşte 100% lapte românesc de la gospodari şi fermieri locali şi asigură produse lactate pentru România şi alte 14 ţări europene.

Cu peste 96.000 de angajaţi şi produse vândute în peste 120 de pieţe, Danone a generat vânzări de 27,6 miliarde de euro în 2023. Portofoliul Danone include mărci internaţionale (Actimel, Activia, Alpro, Aptamil, Danette, Danio, Danonino, Evian, Nutricia, Nutrilon, Volvic, etc.), precum şi mărci locale şi regionale (Aqua, Blédina, Bonafont, Cow & Gate, Mizone, Oikos şi Silk).

Danone a achiziţionat fabrica de lactate Mioriţa din Bucureşti în anul 1996 si a produs primul iaurt in anul 1999 dupa 3 ani de investitii in modernizarea şi retehnologizarea acesteia. În prezent, 1 milion de iaurturi sunt distribuite către consumatorii români, dar şi către alte 14 pieţe europene. Danone România procesează anual peste 60.000 tone de litri de lapte 100% românesc colectat de la 22 de ferme mari şi peste 220 de gospodari.

Danone este prezent pe piaţa românească cu produse lactate proaspete (Danone, Activia, Danonino, Actimel), produse pe bază de plante (Alpro), precum şi cu produsele alimentare pentru bebeluşi şi nutriţie specializată (Aptamil, Milupa, Forticare).

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.