Warner Music a acordat companiei Global Records licenţă pentru repertoriul său internaţional în România, iar cele două companii vor colabora pentru dezvoltarea şi promovarea unor artişti români la nivel internaţional, decizia intrând imediat în vigoare, potrivit unui comunicat al Warner Music.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Parteneriatul va începe cu o campanie de susţinere a cântereţei Roxen, artistă care se bucură de succes la nivel local, este difuzată la nivel internaţional şi  fost selectată să reprezinte România în concursul Eurovision. Cel mai recent single al acesteia, ”How to break a heart”, este lansat vineri la nivel mondial.

Global Records este cea mai importantă casă independentă de înregistrări din România, care a fost înfiinţată de Ştefan Lucian în 2008 şi a reprezentat şi dezvoltat o serie de artişti de succes, între care INNA, Antonia, Carla’s Dreams, DJ Project, Alina Eremia, AMI, Gran Error, Irina Rimes, Killa Fonic, Mark Stam, Minelli, Roxen, Sickotoy, Vanotek, The Motans şşi mulţi alţii.  

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Compania face parte din platforma Global Entertainment, care este şi compania mamă a agenţiei de marketing Global Talent United şi a agenţiei de booking Global Booking.

”Sunt încântat că ne asociem cu Global, o casă de înregistrări cu un sistem de promovare şi de marketing extraordinar şi un istoric uimitor de a descoperi talente locale. Şi ne lansăm cu o senzaţie – Roxen este o artistă uimitoare cu un potenţial cu adevărat global. Sunt timpuri extraordinare”, a declarat Alfonso Perez-Soto, vicepreşedinte executiv pentru Europa de Est, Orientul Mijlociu şi Africa.

Ştefan Lucian a spus la rândul său: ”Warner Music este o companie de înregistrări majoră, cu un spirit independent real. Suntem încântaţi că armata sa globală de executivi va lucra pentru unii dintre artiştii noştri aflaţi în ascensiune rapidă, cum este Roxen. Suntem nerăbdători să conectăm lista lor globală de artişti cu fanii de muzică din România. Este un parteneriat de vis”.

Prima campanie mixtă a companiilor este pentru susţinerea lui Roxen, o artistă care s-a remarcat pentru prima oară în 2019,  cu participarea ei la discul "You Don’t Love Me", al producătorului român Sickotoy, care a ajuns pe locul al treilea în topurile locale.

Mai târziu în acel an, Roxen a ajuns pe primul loc cu piesa single "Ce-ţi cântă dragostea".

Roxen  fost selectată să reprezinte România la ediţia din 2020 a concursului Eurovision, cu melodia "Alcohol You". Concursul a fost anulat din cauza crizei coronavirusului, dar ea va reprezenta România la concursul de anul viitor, când va participa la Rotterdam cu un nou cântec.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.