”We Go Higher”, un documentar realizat de copiii care au supravieţuit atacului din 11 septembrie 2001 şi care vorbeşte despre ei înşişi se află în pregătire, informează Variety.
Un total de 3.051 de tineri cu vârste de până la 18 ani au pierdut câte un părinte pe 11 septembrie 2001.
Delaney Colaio, care şi-a pierdut tatăl şi doi unchi în urma atacului, pe când ea avea vârsta de trei ani, va fi coscenarist şi coregizor al proiectului.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Proiectul aparţine companiei de producţie Women Rising, iar producţia va începe în luna iulie, distribuţia fiind plănuită pentru anul 2018.
”Am fost întotdeauna definite de evenimentul de la 11 septembrie. Mă simt recunoscătoare că acest film îmi va da ocazia de a asocia durerii mele un scop şi că am şansa să împărtăşesc ceea ce am învăţat eu şi alţi copii din această tragedie. Acest film va arăta cum poţi găsi impresia unui scop într-o pierdere”, a spus Delaney Colaio.
Filmul ”We Go Higher” va prezenta povestea Delaney Colaio şi a altor cinci persoane.
Sara Hirsh Bordo, directorul executiv şi fondatoarea Women Rising va produce filmul, iar Michael Campo va regiza filmul şi va fi coscenarist. Sara Hirsh Bordo a fost producător şi regizor al documentarului “A Brave Heart: The Lizzie Velasquez Story” (2015), care a prezentat modul în care a devenit un speaker motivaţional Lizzie Velasquez – o femeie care suferă de o boală congenitală rară ce o împiedică să câştige în greutate.
”«We Go Higher» îşi propune să fie un instrument pentru recuperare şi va încerca să inspire speranţă şi unitate”, a spus Sara Hirsh Bordo.
Strângerea de fonduri este realizată prin programul de sponsorizare fiscală al organizaţiei International Documentary Association. Veniturile vor ajunge la Tuesday’s Children, o organizaţie pentru recuperare care se ocupă de comunităţi afectate de pierderea unor persoane dragi, înfiinţată după tragedia de la 11 septembrie.
”Tuesday’s Children este onorată să facă parte din proiect. Este mulţumitor să ştim că o parte dintre copiii afectaţi de atacul din 11 septembrie primesc oportunitatea de a participa în propriul lor mod, în propriilor lor condiţii despre procesul lor de recuperare după pierderea părinţilor”, a spus directorul executive Terry Grace Sears.
Adobe s-a înscris ca partener tehnologic şi de editare, iar Picture Motion va sprijini campania.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.