SkyShowtime, cel mai nou serviciu de streaming din Europa, a anunţat marţi că a achiziţionat de la Warner Bros. Discovery drepturi exclusive pe teritoriul Europei pentru 21 de seriale locale, inclusiv unele dintre cele mai populare şi apreciate emisiuni HBO Max din regiune. În total, achiziţia include în oferta SkyShowtime 168 de episoade - peste 150 de ore - de programe originale atât noi, cât şi unele deja lansate. Aspectele financiare ale achiziţiei nu au fost comunicate.
Tranzacţia, care include trei seriale noi a căror producţie a fost finalizată şi care vor avea premiera mondială pe SkyShowtime în 2023 - accelerează semnificativ intrarea companiei în dezvoltarea de programe originale.
Noile seriale, care vor fi prezentate ca SkyShowtime Originals, includ "ID" (Finlanda şi Suedia), "The Winner" (Cehia şi Slovacia) şi "Warszawianka" (Polonia). În plus, SkyShowtime va avea premiera şi celui de-al doilea sezon din "Por H o Por B" (Spania). Primul sezon din "Por H o Por B" va fi şi el disponibil în platformă. Datele de premiere pentru aceste seriale vor fi anunţate ulterior.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Alte show-uri populare ce fac parte din achiziţie includ mai multe seriale care au avut recent lansarea noilor sezoane pe HBO Max, dar care se vor muta în noua lor casă exclusivă, pe SkyShowtime. Este vorba despre "Beartown" (Suedia), "Beforeigners" (Norvegia), "Kamikaze" (Danemarca), "Lust" (Suedia) şi "The Informant" (Ungaria). SkyShowtime va avea opţiunea de a dobândi drepturi la nivel mondial pentru oricare dintre show-urile ce vor fi reînnoite, precum şi de a comanda noi sezoane pentru o serie de show-uri.
În plus faţă de noile show-uri originale, achiziţia amplifică, în timp util pentru lansările sale ce urmează să aibă loc pe pieţele din Europa, selecţia solidă şi convingătoare a platformei SkyShowtime de seriale apreciate de critici. Pe lângă cele nouă show-uri noi şi actuale, mai multe sezoane din 12 seriale de succes existente în platforma HBO Max vor fi disponibile exclusiv pe SkyShowtime începând cu luna martie 2023.
Printre aceste titluri se numără: "Czech it Out" (Cehia), "Foodie Love" (Spania), "Hackerville" (România), "No Activity" (Spania), "One True Singer" (România), "Pray, Obey, Kill" (Suedia), "Ruxx" (România), "Success" (Croaţia), "Todo Lo Otro" (Spania), "Sleepers" (Cehia), "Bani Negri/Tuff Money" (România) şi "Welcome to Utmark" (Norvegia).
Toate show-urile achiziţionate vor fi disponibile abonaţilor SkyShowtime pe toate cele 22 de pieţe ale sale.
CEO-ul SkyShowtime, Monty Sarhan, a declarat: „Aceasta este o achiziţie de referinţă pentru SkyShowtime, oferindu-ne oportunitatea de a avea o oferă solidă de programe originale dezvoltate local cu mult înaintea planificării noastre iniţiale. Fiind un serviciu de streaming creat special pentru Europa, SkyShowtime se angajează faţă de consumatorii de pe pieţele noastre. Programele cu conţinut dezvoltat local sunt o parte importantă a strategiei noastre şi suntem încântaţi să fim casa acestor noi seriale, precum şi a show-urilor populare care au rezonat cu publicul din ţările nordice, Europa Centrală şi de Est şi Spania.”
SkyShowtime, care a primit aprobarea de reglementare în februarie 2022, continuă să-şi construiască echipa de dezvoltare a programelor originale pe toate pieţele sale. În plus faţă de show-urile achiziţionate în cadrul acestei tranzacţii, SkyShowtime îşi dezvoltă propriile capacităţi de dezvoltare a conţinutului original.
Jon Farrar, Head of Programming, SkyShowtime, a declarat: „Programele originale dezvoltate local au fost întotdeauna o parte cheie a propunerii noastre de conţinut. Suntem încântaţi să anunţăm acest prim pas în strategia noastră de dezvoltare a programelor originale. Suntem dedicaţi în mod unic pieţelor noastre şi aşteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu scenarişti şi producători locali pentru a aduce şi mai multe poveşti autentice abonaţilor noştri.”
Creat pentru Europa, SkyShowtime are echipe în şase birouri regionale. Aplicaţiile şi conţinutul său vor fi disponibile în 18 limbi diferite pe cele 22 de pieţe ale sale.
Deja prezent în 12 pieţe, SkyShowtime s-a lansat pentru prima dată în septembrie în Danemarca, Finlanda, Norvegia şi Suedia, urmată de lansări în Olanda şi Portugalia în noiembrie. În decembrie, serviciul de streaming a fost lansat în Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Muntenegru, Serbia şi Slovenia. SkyShowtime se va lansa pe pieţele din Albania, Andorra, Cehia, Ungaria, Kosovo, Macedonia de Nord, Polonia, România, Slovacia şi Spania în primul trimestru din 2023.
În plus faţă de programele dezvoltate local, SkyShowtime prezintă filme în premieră exclusivă, aflate la prima difuzare pe TV, seriale noi şi exclusive, conţinut pentru copii şi familie şi o selecţie de titluri legendare de la Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME, Sky Studios şi Peacock – toate disponibile într-un singur loc.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.