Peste 2,3 milioane de telespectatori au urmărit, vineri seară, la Pro TV, meciul dintre selecţionatele Norvegiei şi României din preliminariile Euro-2020, care s-a încheiat cu remiză, scor 2-2.
România a reuşit să încheie la egalitate la Oslo, după ce a fost condusă cu 2-0 şi, astfel, a ajuns pe locul trei în clasamentul grupei, cu 4 puncte, după Spania şi Suedia.
La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, Pro TV a obţinut 13.2 puncte de rating şi 40.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 4.7 puncte de rating şi 14.1% share.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
La nivel naţional, peste 2,3 români au urmărit meciul echipei naţionale, iar în minutul de aur de la 21.55, au fost aproximativ 2,7 milioane de telespectatori.
Următorul meci al echipei naţionale de fotbal a României este cu Malta, luni seară, în direct la Pro TV, de la ora 21.45.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.