Peste 1,4 milioane de telespectatori au urmărit, vineri seară, ”Vocea României”, emisiunea de la Pro TV fiind lider de audienţă pe toate catgoriile de public.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel naţional, peste 1,4 milioane de telespectatori au urmărit competiţia muzicală, iar în minutul de maximă audienţă - de la 21.39 - emisiunea a adus în faţa televizoarelor peste 2 milioane de români, transmite postul de televiziune.

A treia ediţie a noului sezon „Vocea României” a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public şi a înregistrat 9,2 puncte de rating şi 28,9% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, faţă de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 5,6 puncte de rating şi 17,6% share.

Juriul, format din Tudor Chirilă, Smiley, Loredana şi Adrian Despot, a ales alţi opt concurenţi pentru a merge mai departe în competiţie. Antrenorii şi-au împărţit vocile în cea de-a treia rundă de audiţii pe nevăzute, câte două pentru fiecare echipă.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.