Netflix se află în negocieri pentru a cumpăra Regency Outdoor Advertising, o companie de panouri publicitare din Los Angeles, făcând o ofertă de peste 300 de milioane de dolari, potrivit Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Reprezentanţii Netflix au refuzat să comenteze cu privire la această intenţie, care a fost dezvăluită de surse anonime. Reprezentanţi ai Regency Outdoor Advertising nu au oferit un punct de vedere.

Netflix nu este singura companie care intenţionează să cumpere Regency Outdoor, potrivit Reuters, iar negocierile ar putea eşua.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

În septembrie, au fost instalate panouri publicitare albe cu text negru, afişând mesajul: „Netflix este o glumă”, aceste panouri aparţinând companiei Regency şi altor firme de publicitate. Două săptămâni mai târziu, a fost dezvăluit că aceste panouri promovau, de fapt, programele de stand-up comedy pe care urma să le lanseze Netflix, realizate de vedete precum Chris Rock, Jerry Seinfeld, Dave Chappelle şi Ellen DeGeneres.

Compania Regency Outdoor Advertising a fost înfiinţată în 1973 şi are sediul în West Hollywood. Aceasta este deţinută de doi fraţi, Drake şi Brian Kennedy.

În ianuarie, Netflix le-a transmis investitorilor că plănuieşte să crească cu peste 50% bugetul alocat marketingului în acest an - de la 1,3 miliarde de dolari anul trecut, la 2 miliarde de dolari anul acesta. 

Netflix a făcut prima sa achiziţie vara trecută, când a cumpărat compania Millarworld, înfiinţată de autorul de benzi desenate Mark Millar, care are în portofoliu poveşti precum „Kingsman”, „Old Man Logan” şi „Kick-Ass”.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.