Meghan Markle, soţia prinţului Harry, a lansat joi un nou brand de lifestyle denumit după casa californiană a cuplului, a confirmat pentru AFP un purtător de cuvânt al ducesei.
O pagină Instagram şi un site internet intitulat "American Riviera Orchard" sunt vizibile online încă de joi.
Lansarea acestui brand, ale cărui detalii nu sunt cunoscute, nu a fost anunţată.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Tot ceea ce se poate vedea pe site este un logo brodat şi, pentru contul de Instagram, un videoclip care arată pe cineva care pune flori într-o vază, sau pe Meghan într-o bucătărie.
Descrierea contului de Instagram precizează sobru: "by Meghan, the Duchess of Sussex". Unul dintre purtătorii săi de cuvânt a confirmat pentru AFP că ea este implicată în acest nou proiect, fără a da alte detalii.
Se aşteaptă ca brandul să fie o continuare a fostului ei blog de succes "The Tig", pe care actriţa americană l-a închis înainte de a se căsători cu ducele de Sussex, fiul cel mai mic al regelui Charles al III-lea.
Cuplul princiar a anunţat în 2020 că se retrage din familia regală şi se mută în California. De atunci, contul lor de Instagram nu a mai fost actualizat.
Cu toate acestea, Harry şi Meghan nu au părăsit sfera mediatică. Ei au criticat în special familia regală într-un serial documentar de pe Netflix şi într-o autobiografie scrisă de prinţ.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.