Mai multe lucrări din patrimoniul Muzeului Naţional de Artă al României au fost folosite într-o campanie online de conştientizare a pericolului reprezentat de Covid-19.
Muzeul a iniţiat o campanie pe paginile proprii de Facebook, Instagram şi pe site prin care o serie de texte ce conţin recomandări de prevenţie sunt însoţite de opere de artă care ilustrează cum să ne comportăm sau nu pentru a rămâne sănătoşi şi a nu-i îmbolnăvi pe ceilalţi.
Campania face parte dintr-o initiativă mai amplă a MNAR de a rămâne aproape de oameni în perioada în care muzeul este închis, oferind zilnic pe canalele sale materiale informative şi imagini cu şi despre lucrări de artă.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Postările din această serie sunt marcate cu hashtagurile #StamAcasa, #aproapedeARTA, #ARTAonline, dar şi de hashtagul #MuseumsAndChill, folosit cu acelaşi scop de muzeele din întreaga lume.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.