Warner Bros. Discovery a înregistrat recorduri de audienţă şi de interacţiune pe toate platformele sale (televiziuni, streaming, websites şi social media) în timpul Jocurilor Olimpice Paris 2024, care s-au încheiat în 11 august. Odată cu lansarea aplicaţiei de streaming Max în 25 de ţări europene, Paris 2024 a fost prima ediţie "de streaming" a Jocurilor Olimpice din Europa, cu o audienţă mai mare, care a urmărit mai mult conţinut olimpic, pentru mai mult timp decât oricând pe platformele WBD.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

7 miliarde de minute au fost urmărite pe platformele de streaming WBD, inclusiv Max. Duminică, 4 august, WBD a înregistrat în Europa un record de 600 de milioane de minute urmărite într-o singură zi pe platformele de streaming.

Audienţă totală

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Un reach cumulat de peste 215 milioane, cu 23% mai mare decât la Jocurile Olimpice Tokyo 2020 (+40 milioane). Acest rezultat include Max, discovery+ (platforma nu este disponibilă în România), televiziunile Eurosport şi televiziunile free-to-air din Norvegia, Suedia şi Finlanda.

Audienţă streaming

Peste 7 miliarde de minute au fost urmărite pe platformele de streaming pe parcursul Jocurilor Olimpice - de şase ori mai multe decât la Tokyo 2020.
O zi record: duminică, 4 august, WBD a înregistrat în Europa un record de 600 de milioane de minute urmărite într-o singură zi de abonaţii Max şi discovery+. Ziua a cuprins finala probei masculine de 100 m, meciul Novak Djokovic vs. Carlos Alcaraz pentru medalia de aur la tenis masculin, ultima zi de întreceri la înot şi cursa feminină de ciclism pe şosea.
De patru ori mai mulţi oameni au urmărit Jocurile Olimpice în regim de streaming pe platformele Warner Bros. Discovery, inclusiv Max şi discovery+, comparativ cu ultimele Jocuri Olimpice de vară.

Abonaţi streaming

Numărul noilor abonaţi pe platformele de streaming a depăşit numărul abonaţilor pentru întreaga ediţie Tokyo 2020 după doar patru zile de competiţie la Paris (sâmbătă, 27 iulie - marţi, 30 iulie 2024).
S-a înregistrat un număr record de noi abonaţi pe platformele de streaming pe perioada Jocurilor Olimpice; cu 77% mai mulţi decât la Tokyo 2020.
Sâmbătă, 27 iulie, WBD a înregistrat cel mai mare număr de noi abonaţi pe platformele de streaming într-o singură zi în Europa.

Rezultate locale

În România, fiecare moment şi cele mai importante noutăţi de la Jocurile Olimpice Paris 2024 au putut fi urmărite pe platforma de streaming Max, la Eurosport 1, Eurosport 2 şi pe eurosport.ro.
Pe Max a fost urmărit un număr total de peste 1.4 milioane de ore de la Jocurile Olimpice.

Eurosport 1 şi Eurosport 2 au adus împreună un reach de peste 5 milioane, cu 26% mai mult comparativ cu Jocurile Olimpice Tokyo 2020, iar fiecare telespectator unic a urmărit în medie 4.6 ore de la Paris 2024.
Cele mai urmărite sporturi (pe baza orelor urmărite) la Eurosport 1 au fost atletismul, înotul şi gimnastica artistică, iar la Eurosport 2, telespectatorii au preferat tenisul, handbalul şi voleiul.

Eurosport.ro a avut 1.34 milioane de vizitatori unici pe durata Jocurilor Olimpice Paris 2024 (+118% comparativ cu Tokyo 2020) şi peste 7.6 milioane de page views (+144% vs. Tokyo 2020).

JB Perrette, CEO and President, Global Streaming and Games, Warner Bros. Discovery, a spus: „Paris 2024 a depăşit toate aşteptările fanilor şi ale publicului, precum şi cele pentru Max şi serviciile de streaming Warner Bros. Discovery. Milioane de noi abonaţi ni s-au alăturat, iar zilnic am interacţionat cu milioane de urmăritori, care s-au uitat timp de miliarde de minute la conţinutul de la Jocurile Olimpice pe platformele de streaming. Creşterea noastră pe streaming este din ce în ce mai puternică, iar în acelaşi timp, suntem doar la jumătate din potenţialul global pe care putem să îl atingem. Felicitări şi le mulţumim partenerilor noştri de la Comitetul Internaţional Olimpic (CIO) şi Comitetului de Organizare Paris 2024 pentru o ediţie epică de Jocuri Olimpice.”

Jocurile Olimpice Paris 2024 au fost difuzate în aproape 50 de pieţe în 20 de limbi pe Max, discovery+ şi la televiziunile Eurosport. Conform unui nou acord anunţat în ianuarie 2023, Warner Bros. Discovery va continua să fie singurul loc care va aduce fiecare moment al Jocurilor Olimpice pe platformele sale de streaming şi digitale şi va deţine drepturi complete de televiziune. Acest parteneriat include Jocurile Olimpice de Iarnă Milano Cortina 2026, Jocurile Olimpice Los Angeles 2028, Jocurile Olimpice de Iarnă Alpii Francezi 2030 şi Jocurile Olimpice Brisbane 2032.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.