De 1 Martie, Kanal D a împlinit 18 ani de succes, o călătorie în care a redefinit peisajul televiziunii din România prin inovaţie, autenticitate şi o conexiune profundă cu telespectatorii. De-a lungul acestor ani, Kanal D şi-a consolidat poziţia şi s-a impus în percepţia publicului ca una dintre cele mai influente si iubite televiziuni din Romania, aflate în top trei statii TV generaliste.
Prin formate puternice si o viziune centrată pe aspiraţiile şi nevoile telespectatorilor, Kanal D a creat un conglomerat media complex şi flexibil, perfect adaptat la noile tehnologii, la noile obiceiuri de consum, dar şi la o piaţă tot mai competitivă. Creator de conţinut original, care a schimbat preferinţe de consum, generator de comunităţi uriaşe si lansând de-a lungul anilor numeroase vedete şi influenceri, Grupul Dogan Media s-a extins semnificativ, reunind astăzi televiziunile Kanal D, Kanal D2, Radio Impuls şi o divizie digitală dinamică.
Unul dintre pilonii esenţiali ai succesului Kanal D este relaţia sa autentică cu publicul. De la lansare, televiziunea a prioritizat o strategie de programe coerentă de diferenţiere, generând poveşti care inspiră şi creează premise de interacţiune şi de dialog. Această conexiune reală, susţinută de investiţii constante în tehnologie şi conţinut relevant, reprezintă cheia unei evoluţii solide şi a unui impact sustenabil în industrie.
“Viziunea noastră a fost, încă de la început, aceea de a crea o puternică şi reală legătură cu cei din faţa micului ecran”
Printre producţiile care au marcat evoluţia postului şi care au schimbat şi obiceiurile de consum la nivelul întregii ţări se numără serialele turceşti, unele dintre ele fiind “Suleyman Magnificul”, “Dragoste infinita”, “Aziz”, reality show-urile sportive şi de supravieţuire, precum "Exatlon" şi "Survivor", primul fashion reality show din Romania, “ Bravo, ai stil!”, formate intenaţionale de divertisment precum “Roata Norocului”, reality show-urile matrimoniale al căror etalon este "Casa iubirii", segmentul smart entertainement reprezentat de quiz-ul fenomen "Jocul cuvintelor" sau "The Floor", şi game show-ul "Tu urmezi! ", formatele de interviuri precum "40 de întrebări cu Denise Rifai", emisiunile de reportaje - "Asta-i România! " şi "ROventura", dar şi grupajele informative ale staţiei - Ştirile Kanal D. Iar acestea sunt doar câteva exemple din zecile de producţii care şi-au pus amprenta asupra unor generaţii întregi şi asupra televiziunii din România.
“Suntem mândri de ceea ce am realizat în toţi aceşti 18 ani. Viziunea noastră a fost, încă de la început, aceea de a crea o puternică şi reală legătură cu cei din faţa micului ecran, iar asta am făcut-o aducându-le cele mai captivante emisiuni, divertisment de calitate şi experienţe în care oamenii de toate vârstele se regăsesc. Încrederea pe care publicul o are în noi ne face să privim cu speranţă spre viitor. Aniversarea Kanal D este o oportunitate de a mulţumi publicului şi partenerilor noştri, tuturor celor care au fost alături de noi în fiecare etapă a acestei evoluţii extraordinare, cuantificabilă şi în cifrele de audienţă care ne plasează în topul preferinţelor telespectatorilor", a declarat Ugur Yesil, CEO si Executive Board Member Dogan Media.

Noua identitate de staţie marchează aniversarea Kanal D
Pe 1 martie, Kanal D şi-a aniversat cei 18 ani de existenţă, printr-o serie de momente speciale care marchează legătură profundă a staţiei, cu publicul său. Programele televiziunii au fost adaptate pentru a surprinde spiritul acestei sărbători, iar vedetele postului au transmis mesaje care reflectă conexiunea cu fanii lor.
Aniversarea de 18 ani marchează şi o etapă importantă în evoluţia vizuală a brandului, prin lansarea unui nou pachet de identitate vizuală. Noile ID-uri ale staţiei ilustrează relaţia naturală şi familiară dintre Kanal D şi public, surprinzând momente autentice, decupate din viaţă, care îi reunesc pe telespectatori cu vedetele staţiei. Aceste intersecţii cotidiene poartă magia unei prietenii construite în timp şi „complicitatea” poveştilor care ne-au unit de-a lungul anilor.
În spiritul evoluţiei fireşti şi în sprijinul nevoii de poveste, Kanal D va continua sa surprinda telespectatorii cu un mix captivant de divertisment, aducând pe micile ecrane formate inovatoare şi emisiuni de succes, precum un nou sezon din “The Floor”, un game show care combină nostalgia televiziunii clasice cu tehnologia modernă, “Hai ca poti!” (format original: “My Man Can” ), dar şi un reality show de anvergură, “Tempting Fortune".
Continuând seria povestilor de succes, de data aceasta pe undele radio, de pe 3 martie, Radio Impuls îşi afirmă o nouă identitate, aliniată la cele mai noi tendinţe media. Începând de luni, 3 martie, postul va introduce o grilă de programe revitalizată, sub noul slogan "Mainscream radio – Nu te poti abtine!", aducând o energie proaspătă printr-un mix dinamic de hituri şi voci carismatice, cu atitudine, umor şi un mesaj puternic.
La 18 ani de la lansare, Kanal D rămâne un reper în peisajul media românesc, continuând să ofere experienţe memorabile şi să îşi consolideze angajamentul de a livra conţinut relevant, de calitate, milioanelor de telespectatori care îi sunt alături zi de zi. Kanal D este mai mult decât o televiziune, e o punte veritabilă între oameni, un loc al poveştilor şi al valorilor comune care ne-au adus împreună. În fiecare etapă a acestei evoluţii am avut privilegiul să ne aflăm în compania publicului nostru şi al partenerilor care ne-au susţinut, ne-au inspirat şi au făcut posibilă această poveste care merge mai departe. La mulţi ani, Kanal D!

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.