Pentru al cincilea an consecutiv, câştigătorii MIXX Awards au fost cunoscuţi în cadrul unei gale organizate, miercuri, în prima zi de ICEEfest.
Pentru editia din acest an, Ilia Uvarov a avut calitatea de Presedinte al Juriului, ca de fiecare data în componenţă internaţională. Ilia este Group Creative Director R/GA London, una dintre cele mai importante agentii internationale atat din punct de vedere al clienţilor, cât şi al campaniilor derulate şi al premiilor câştigate.
Marele premiu al editiei de anul acesta a revenit agentiei MullenLowe Profero pentru campania My Heartbeats a clientului Orange.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Ceilalţi laureaţi la MIXX Awards 2016 au fost:
- Best Performance Campaign: Ikea Electronic Purchase & Delivery / Media Investment / Ikea
- Best Native Advertising Campaign: Ursus Cooler / Media Investment / Ursus
- Best Mobile Branded App: My Mobile Mobile App / Centrade - Cheil / Enel
- Best Video Campaign Prize: ChefExperience / V8 Interactive / Staropramen
- Best Content Marketing Project: Eu sunt 12 / First Content Studio / Bergenbier
- Best Digital PR Campaign: Visit Bogata / Kinecto / Bogata Town Hall
- Best Social Media Campaign: The Kilometers bank / Geometry Global / Ponderas
- Best Interactive Experience: My Heartbeats / MullenLowe Profero / Orange
- Most Experimental & Innovative Campaign: The Lenovo Hunger Eliminator Button / Digital Star / Lenovo
Juriul a mai acordat şi alte menţiuni. Au fost recompensate campaniile #Givebeautifully a agenţiei V8 Interactive pentru Stella Artois şi #MecSaisHiToJunimea a agenţiei Tribal Worldwide pentru McDonalds.
MIXX Awards e singurul concurs dedicat sută la sută campaniilor digitale. Se organizează în 16 ţări la nivel mondial iar jurizarea se face după criterii şi licenţă internaţională (IAB - Interactive Advertising Bureau).
Câştigătorii fiecărei ediţii sunt anunţaţi în reţeaua europeană a IAB şi sunt nominalizaţi automat pentru participare la IAB MIXX Awards International şi IAB MIXX Awards Europe.
In 2014, IAB Europe a acordat premiul de merit unei agenţii româneşti, câştigătoare a IAB MIXX România. The Online Shop for New and Used Cars (Interactions) a fost campania câştigătoare în cadrul galei de la Paris.
ICEEfest - Interactive Central and Eastern Europe Festival - se desfăşoară în Bucureşti, pe 9 şi 10 iunie.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.
Citește și...