Finalul primului sezon al serialului „Fructul oprit” a fost urmărit, miercuri seară, la Antena 1, de peste 2 milioane de români.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Serialul produs de Ruxandra Ion, prima dramă psihologică realizată în peisajul serialelor autohtone, a fost lider de piaţă pe toate categoriile de public, informează postul de televiziune.

Episodul cu numărul 23, difuzat în intervalul 19.59 - 23.04, a condus detaşat topul audienţelor. La nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 7,5 puncte de rating şi 24,1% cotă de piaţă, în timp ce locul al doilea a fost ocupat de TVR1, care transmitea meciul dintre Iran şi Spania din cadrul Cupei Mondiale, cu o medie de 5,4 puncte de rating şi 17,4% cotă de piaţă.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Pe segmentul urban, „Fructul oprit” a fost lider cu o medie de 7,4 puncte de rating şi 18,8% cotă de piaţă, urmat în top de postul TVR1, care a avut  o medie de 5,7 puncte de rating şi 14,6% cotă de piaţă, iar pe poziţia a treia s-a clasat Pro TV, cu o medie de 4,9 puncte de rating şi 12,4% cotă de piaţă.

Şi la nivelul întregii populaţii a ţării serialul a fost lider, cu o audienţă medie de 8,4 puncte de rating şi 21,1% cotă de piaţă, Pro TV ocupând poziţia a doua cu o medie de 5,1 puncte de rating şi 12,8% cotă de piaţă.

Aproximativ 2,3 miliane de telespectatori la nivel naţional au urmărit finalul primului sezon „Fructul oprit”, în minutul de maximă audienţă, de la 22.58.

În plus, pe target-ul cuprins între 25 şi 34 de ani, mediul urban, „Fructul oprit” a fost lider de audienţă pe tot sezonul. Astfel, Antena 1 a înregistrat o medie de 7,7 puncte de rating şi 22,6% cotă de piaţă, iar pe poziţia a doua s-a aflat Pro TV, cu o medie de 7,2 puncte de rating şi 21% cotă de piaţă.

Pentru a treia seară consecutiv, Antena 1 a fost lider de audienţă în prime-time, pe toate categoriile de public. În intervalul orar 19.00 - 23.00, postul a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban (cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani), în medie, 6,5 puncte de rating şi 22,3% cotă de piaţă, în timp ce pe poziţia a doua s-a clasat TVR1, cu o medie de 5,4 puncte de rating şi 18,5% cotă de piaţă.

La oraşe, Antena 1 a fost lider cu o medie de 6,5 puncte de rating şi 17,4% cotă de piaţă, urmat în top de TVR 1, care a înregistrat o medie de 5,7 puncte de rating şi 15,2% cotă de piaţă. Şi la nivelul întregii populaţii a ţării Antena 1 a fost lider cu o audienţă medie de 7,2 puncte de rating şi 19,4% cotă de piaţă, iar Pro TV a avut o medie de 5 puncte de rating şi 13,5% cotă de piaţă.

Serialul, din distribuţia căruia fac parte Adrian Titieni, (Michaela Prosan, Petru Păun, Cristina Ciobănaşu, Doru Ana şi Vlad Gherman, va avea un al doilea sezon, anunţă producătorii.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.