Emisiunea „MasterChef România” de la Pro TV a fost luni lider de audienţă. La nivel naţional, peste 1,2 milioane de telespectatori au văzut emisiunea, iar în minutul de maximă audienţă, la ora 20.56, peste 1,6 milioane de români urmăreau concursul.
La nivel naţional, în rândul publicului cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în intervalul orar 20:28 - 23:36, emisiunea a înregistrat 7,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 24%, în timp ce televiziunea de pe locul secund a avut 6,1 puncte de rating şi 19,7% cotă de piaţă.
Luni seară, cei trei chefi au oferit 8 şorţuri.
Chef Sorin Bontea, Chef Florin Dumitrescu şi Chef Cătălin Scărlătescu au fost surprinşi luni seară de prezenţa unui arhitect care şi-a desenat şi realizat propria farfurie pentru a-şi prezenta preparatul în emisiune. „Am creat o farfurie specială pentru MasterChef – conceptul a fost o bucată de material textil care cade peste un bol inexistent, păstrând forma unei fantome”, a explicat Laurenţiu Paicu. Preparatul prezentat chefilor i-a adus trei voturi de „Da!”, şorţul mult dorit şi accesul în etapa de bootcamp. Pasiunea concurentului pentru fashion, accesorii şi design vestimentar s-a reflectat în felul în care s-a prezentat în faţa chefilor, iar după decizie, Chef Cătălin Scărlătescu i-a spus: „Vei primi un şorţ, iar când te vei întoarce la bootcamp, vreau să-l accesorizezi!”.
Marţi, de la ora 20.30, noi concurenţi vor încerca să-i convingă pe cei trei chefi că locul lor este în bucătărie. Emisiunea este disponibilă, în avans, pe Voyo.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.