Emisiunea "Ferma. Un nou început", difuzată joi seară de Pro TV, a fost lider de audienţă pe segmentul comercial, programul fiind urmărit de 1,7 milioane de telespectatori la nivel naţional.
"Ferma. Un nou început" a înregistrat cel mai mare share pe segmentul publicului comercial şi a fost la distanţă detaşată faţă de programele de pe locurile secunde pe toate segmentele de public.
La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18-49 de ani, Pro TV a condus topul cu 11.0 puncte de rating şi 31.2% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a obţinut cifre de aproape trei ori mai mici, cu numai 4.2 puncte de rating şi 11.8% share.
Ediţiile "Ferma - Un nou început" de săptămâna aceasta sunt disponibile integral pe protvplus.ro.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.