Relaţia cu presa şi toate activităţile de comunicare ale Festivalului Internaţional "George Enescu" vor fi preluate integral de echipa ARTEXIM.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

OMA Vision şi Oana Marinescu au început să colaboreze cu ARTEXIM în 2012, pentru dezvoltarea brandului Festivalului Enescu. OMA Vision a realizat atunci strategia de poziţionare de brand şi principalele direcţii de comunicare, pe care le-a implementat începând cu ediţia din 2013. În 2014, OMA Vision a contribuit decisiv la construirea conceptului de organizare a Concursului Internaţional "George Enescu", separat de Festivalul Enescu, dar cu respectarea regulilor pentru competiţiile internaţionale, iar proiectul s-a dovedit un succes, atât pentru artişti, cât şi pentru public.

Comunicarea pentru Concursul din 2018 şi Festivalul din 2019 nu a fost făcută de OMA Vision. Oana Marinescu şi echipa ei au revenit la Festivalul "Enescu" în toamna lui 2019, la cererea lui Mihai Constantinescu, pentru a contribui la organizarea Concursului Enescu 2020 şi a Festivalului Enescu 2021.

„Îi sunt recunoscătoare lui Mihai Constantinescu pentru încrederea pe care a avut-o în mine şi în experţii care au colaborat cu Festivalul în cadrul echipei OMA Vision de-a lungul timpului. Sunt recunoscătoare pentru că am putut să contribui la dezvoltarea şi comunicarea Festivalului şi a Concursului Internaţional George Enescu. Sper să fi lăsat în urma noastră nişte standarde profesionale şi rezultate care să demonstreze că Festivalul şi Concursul Enescu au nevoie de o activitate profesionistă de comunicare, atât pentru publicul intern, cât şi pentru publicul extern. Felul în care Concursul şi Festivalul s-au reinventat şi au navigat în pandemie a fost şi cu ajutorul abordării strategice de comunicare pe care am propus-o. Mulţumesc în egală măsură echipei ARTEXIM pentru colaborare şi sprijin”, a declarat Oana Marinescu, director de comunicare al Festivalului "Enescu".

„Mulţumesc Oanei Marinescu şi echipei sale pentru dedicaţia şi profesionalism cu care au muncit pentru succesul Festivalului şi al Concursului Enescu. Am trecut împreună şi prin momente foarte grele, când echipa OMA Vision a avut mereu soluţii, cât şi prin momente extraordinar de frumoase, în care ne-am bucurat împreună de muzică, artişti şi reuşite. Cu siguranţă, comunicarea dezvoltată de OMA Vision, sub direcţia Oanei Marinescu, a ridicat nivelul şi vizibilitatea Festivalului şi al Concursului Internaţional George Enescu”, a declarat Mihai Constantinescu, fostul director executiv al Festivalului "Enescu".

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.