Televiziunea Dolce Sport va deveni Telekom Sport, demarând deja procedurile legale pentru aprobarea procesului de rebranding, a anunţat Vlad Enăchescu, directorul general al Dolce Sport, care a afirmat că, la 7 ani de la intrarea Dolce Sport pe piaţa TV din România, s-a considerat că "este timpul unei transformări strategice".
“În urmă cu 7 ani, Dolce Sport a intrat pe piaţa TV din România cu dorinţa de a deveni televiziunea care oferă cele mai importante competiţii sportive. Şi am reuşit sa facem asta. Din 2010, Dolce Sport a oferit live telespectatorilor cele mai importante competiţii sportive ale lumii şi un suport editorial cu ştiri şi producţii proprii bine documentate, susţinute de o echipă de calitate. Acum credem că e timpul unei transformări strategice, care să ne aducă acolo unde ne este locul, sub identitatea Telekom", declară Enăchescu.
El precizează că, în acest sens, Dolce Sport, televiziunea deţinută de Telekom România, a demarat procedurile legale de aprobare a procesului de rebranding, care va implica o nouă identitate vizuală.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
"Vom reveni cu mai multe detalii în perioada următoare”, anunţă directorul general al Dolce Sport.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.