Conferinţele şi spectacolele difuzate de Teatrul Naţional din Bucureşti pe parcursul ultimelor trei luni au înregistrat peste 182.000 de vizualizări pe canalul de YouTube al instituţiei, potrivit unui comunicat remis News.ro.
În intervalul 23 martie - 21 iunie 2020 au fost difuzate 70 de conferinţe din seria „Conferinţele TNB” şi nouă spectacole, începând din 24 aprilie (în cele trei zile de weekend, cu câte trei difuzări pentru fiecare spectacol).
Au fost transmise online atât spectacole din repertoriul curent al TNB, care vor fi reluate în săli de odată ce situaţia o va permite („Furtuna”, „Allegro, ma non troppo”, „Două loturi”, „Dumnezeu se îmbracă de la second-hand”, „Luminiţa, de la capătul tunelului”) , precum şi spectacole mai vechi, din arhivă („Năpasta”, „Ultima oră”, „Take, Ianke si Cadîr”, „Visul unei nopţi de vară”).
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Calitatea înregistrărilor a fost diferită şi nu întotdeauna perfectă: filmările spectacolelor mai vechi, efectuate cu o singură cameră, din punct fix, cu sunet preluat direct din cameră - aveau doar scopul de a arhiva spectacolele respective, fără intenţia unei difuzări publice. Spectacolele recente au beneficiat de infrastructura materială şi logistică a Studioului Media al TNB (care funcţionează de câţiva ani) şi au fost filmate profesionist, ceea ce s-a tradus într-o calitate vizibil mai bună a înregistrărilor.
„În contextul în care activitatea online pare să câştige şi pe mai departe din ce în ce mai mult teren, TNB va face eforturi de a oferi publicului interesat materiale filmate la standarde cât mai înalte. Ne propunem să continuăm înregistrarea, cu prioritate, a spectacolelor din repertoriul curent, în condiţii de maximă profesionalitate, pentru a asigura un portofoliu de calitate pentru perioada următoare, care să «reziste» în mediul concurenţial internaţional”, a transmis TNB.
Conferinţele care au fost transmise pe canalul Youtube al TNB sunt arhivate, putând fi accesate în continuare de cei interesaţi. Spectacolele au putut fi vizionate doar în zilele şi la orele anunţate, nemaifiind disponibile online după încheierea transmisiei live.
Difuzările de conferinţe şi de spectacole de pe canalului YouTube al TNB au însumat, în intervalul 23 martie - 21 iunie, 182.875 de vizualizări.
Faţă de cei 8.500 de urmăritori pe care contul îi avea iniţial, s-au adăugat 9.000.
În afara spectatorilor din România (60 % în luna aprilie, 82,9 % în luna mai), transmisiile online ale TNB au mai fost urmărite de spectatori din Anglia (1.387), Germania (1.313), Canada (1.116), SUA, Franţa, Israel, Italia, Spania, Belgia şi Columbia.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.
Citește și...