Consiliul Naţional al Audiovizualului recomandă radiodifuzorilor de la nivel local, regional, naţional şi internaţional, să sprijine difuzarea spoturilor audio-video referitoare la campania de interes public privind exercitarea dreptului de vot al cetăţenilor din străinătate.
O campanie este desfăşurată de Autoritatea Electorală Permanentă, Ministerul Afacerilor Externe şi Ministerul pentru Românii de Pretutindeni, iar a doua este realizată de Asociaţia Platforma România 100, în contextul alegerilor prezidenţiale din anul 2019.
Campania electorală pe posturile de radio şi de televiziune publice şi private începe în ziua de 11 octombrie, la ora 0.00, şi se încheie în ziua de 9 noiembrie, la ora 7.00.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Emisiunile vor fi semnalate pe toată durata acesteia prin marcajul „dezbatere electorală”, în situaţia în care participă cel puţin un candidat, şi cu marcajul „emisiune electorală”, în toate celelalte cazuri de programe cu tematică electorală.
Cu 24 de ore înainte de începerea votării şi până la închiderea urnelor sunt interzise difuzarea oricăror mesaje şi comentarii cu conţinut electoral, a emisiunilor şi spoturilor electorale, precum şi invitarea sau prezentarea în programe a candidaţilor şi a reprezentanţilor acestora şi ai partidelor politice, alianţelor politice şi alianţelor electorale care susţin candidaţi, potrivit CNA.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.